Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:54:36 GMT

اظهارنظر عجیب رئیس اتلتیکو درمورد ورزشگاه لیورپول!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۹۳۵

اظهارنظر عجیب رئیس اتلتیکو درمورد ورزشگاه لیورپول!

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو معتقد است که ورزشگاه آنفیلد لیورپول تست های فنی را با موفقیت پشت سر نخواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در یک بازی جذاب و دیدنی توانست با یک گل لیورپول را از پیش رو بردارد. قرمزها که مدافع عنوان قهرمانی اروپا هستند، شب گذشته در وندامتروپولیتانو با گل سائول نیگز بازی را به حریف مادریدی واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه هفته بعد بازی برگشت برگزار خواهد شد و شاگردان کلوپ باید این شکست را جبران کنند تا بتوانند راهی دور بعدی شوند.

 

 

 

 

انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکو یک روز پس از پیروزی خیره کننده تیمش برابر قهرمان اروپا گفت:« همه از این پیروزی خوشحالیم. چند روز پیش اتلتیکو را تیمی مرده می پنداشتند ولی حالا می گویند اتلتیکو از همیشه زنده تر است. می گفتند سیمئونه اخراج خواهد شد ولی باید بگویم که سیمئونه در صورت شکست هم با ما می ماند. او یک  مربی بسیار بزرگ است و سال های زیادی به کار در اتلتیکو ادامه خواهد داد. از این پیروزی بسیار خوشحالیم ولی هنوز بازی برگشت باقیمانده است. خوشبختانه توانستیم به بهترین فرم خودمان برسیم و این بهترین خبر ممکن است.»

 

بازی در آنفیلد:« آنفیلد ورزشگاه باشکوهی است و بازی در آن بسیار دشوار ولی این ورزشگاه خیلی قدیمی است و مطمئنم تست های فنی را با موفقیت پشت سر نخواهد گذاشت.»

 

 

انریکه سرزو (رئیس باشگاه) اتلتیکو مادرید لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو فصلی مایوس کننده را پشت سر می گذارد و یک سال دیگر بدون جام ماند. 

تیم دیگو سیمئونه در لالیگا چهارم است و این هفته در زمین آلاوس با دو گل شکست خورد. در نیمه نهایی کوپا دل ری مغلوب بیلبائو شد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز به دورتموند باختند. اتلتیکو در سوپرجام نیز مغلوب رئال شد و به فینال نرسید ولی رودریگو دی پل ارزیابی کاملا مثبتی از فصل روخی بلانکوس داشت.

ستاره آرژانتینی در مراسم لاروس حاضر شده بود و در مورد وضعیت اتلتیکو گفت: «در مجموع بخواهم ارزیابی کنم، باید بگویم فصل ما مثبت و خوب بوده است. به نیمه نهایی کوپا دل ری رسیدیم و تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز جلو رفتیم. سهمیه جام باشگاه های جهان 2025 را کسب کردیم و حالا هدف قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان است. اگر به این هدف برسیم، می توان ادعا کرد فصل فوق العاده ای داشته ایم.»

این حرف ها که نشان از سطح توقع بسیار پایین دی پل داشت، بازخوردی بسیار منفی در باشگاه و میان هواداران داشت که حداقل انتظارشان فتح کوپا دی ری در سالی بود که بارسا و رئال حذف شده بودند. اتلتیکو در لالیگا خیلی ضعیف کار کرده و در لیگ قهرمانان نیز بسیاری انتظار داشتند با توجه به قرعه مطلوب دورتموند، به نیمه نهایی برسد. هواداران معتقدند تا زمانی که بازیکنان توقعی در این سطح دارند، تیم به جایی نخواهد رسید.

دیگر خبرها

  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • بسته شدن سقف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در بازی ال‌کلاسیکو + ویدئو
  • خلاصه بازی لیورپول و فولام + ویدئو
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳