Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی از لیست وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد.

قدس آنلاین: آیت‌الله  موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی از لیست وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کرد.

 آیت الله موحدی کرمانی، ضمن فراخوان مردم به مشارکت حداکثری در حماسه انتخابات روز دوم اسفند، از مردم شریف تهران خواست به لیست وحدت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر حمایت از لیست منتشره افزود: با توجه به شرایط حساس فعلی و عدم امکان تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نظر خواهی از حضرات محترم، اینجانب شخصا مصلحت را در این می بینم که مردم شریف تهران به این لیست رای دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله موحدی کرمانی اعلام حمایت لیست ائتلاف اصولگرایان جامعه روحانیت مبارز موحدی کرمانی لیست وحدت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸، گفت: این نهاد انقلابی در طول حیات خود دژ مستحکم و پناه مردم و مستضعفان است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران به منظور حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد و در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ با دستور امام به سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی گسترش یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۶۹ با فرمان رهبر معظم انقلاب، دو نیروی قدس و سازمان بسیج به این نهاد انقلابی اضافه شد، اظهار کرد: سپاه از مردم و برای مردم است و همه این نهاد انقلابی را دژ و پناه خود می‌دانند.

وی با تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشکسوتان، رزمندگان، فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی و بسیجیان گفت: سپاه پاسداران امروز فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی در اختیار دارد.

آیت الله آل هاشم، بر تقویت و حمایت از این نهاد انقلابی و نیروهای مسلح به عنوان عناصر اقتدار کشور، تاکید کرد.

کد خبر 6084538

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور