Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@15:11:26 GMT

نهضت ساخت داخل مبنای تولید محصولات جدید ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۱۶۲

به گزارش ایلنا، عادل پیرمحمدی در نشست امضای تفاهم نامه میان ساپکو و شرکت های دانش بنیان که با حضور معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری و مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، با اشاره به نهضتی که در ایران خودرو به منظور معرفی محصولات جدید شکل گرفته، اظهار کرد: با همراهی زنجیره تامین خود، وابستگی ما در تامین اکثر قطعات پایان یافته است و به‌زودی شاهد معرفی محصولات جدید در صنعت خودروسازی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه سازندگان زنجیره تامین را حاصل این نهضت دانست و خاطرنشان کرد: تنها در حوزه های الکترونیک و مواد اولیه وابستگی هایی داریم که نیازمند کمک و سرمایه گذاری صنایع الکترونیک و فولاد در این بخش ها هستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد

ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  همکاری دستگاه ها برای اختصاص اراضی در قالب طرح جهش تولید مسکن یکی از مهم ترین اقدامات در راستای تقویت و تسریع اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن است گفت: طبق قانون طرح جهش تولید مسکن باید تمامی دستگاه ها اقدام به عرضه زمین به وزارت راه و شهرسازی کنند که در حال حاضر برخی از دستگاه ها همکاری لازم را انجام دادند و طبق آخرین آمارها وزارت جهاد کشاورزی بیشترین  زمین را به پروژه های نهضت ملی مسکن عرضه کرده است.

وی افزود: در حال حاضر طبرق آخرین جلساتی که با دستگاه های مختلف از جمله وزارت نفت داشته ایم تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت منعقد شده و  نمایندگان وزارت نفت اراضی مازاد متعلق به این وزارت‌خانه را در استان‌های خوزستان، قم، قزوین، کردستان، کرمانشاه، سمنان، مرکزی، بوشهر و هرمزگان را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کردند.

مالکی با بیان اینکه  در قالب این تفاهم نامه  تولید و عرضه حداقل ۸۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است گفت:  سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • حضور اتاق بازرگانی زنجان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو (2024 IRAN EXPO )