Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از پیدایش یک فقدانی توسط مأموران پلیس که دو هفته پیش به علت اختلالات روحی و روانی از منزل شخصی اش ناپدید شده بود، خبر داد. تاریخ انتشار: 17:49 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۸۲۰۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "سید محمد گنجه" بیان داشت: روز گذشته خانواده احدی از اتباع خارجه با در اختیار داشتن مرجوعه قضایی از دادسرای شهرری، به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه و مدعی بودند، پدر پیرشان از دو هفته پیش تا کنون ناپدید شده و هیچگونه خبری از وی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: با اعلام مفقودی شخص مورد نظر که از اتباع خارجه بود، پیدایش این فرد با توجه به نگرانی شدید خانواده اش که اعلام داشته وی دچار اختلالات روحی و روانی می‌باشد، در دستورکار مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: آخرین خبرها از کرونا به روایت وزارت بهداشت

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات پلیسی محسوس و استعلامات فنی، مشخص شد که فرد دیگری از اتباع وقتی وی را در خیابان‌ها سرگشته و بی پناه می‌بیند، فرد فقدانی را به محل اسکان خود در یکی از محله‌های اطراف بزرگراه امام رضا (ع) برده و از او نگهداری می‌کند.

«گنجه» در پایان با اشاره به اینکه فرد مفقودی در حین پیدایش در صحت و سلامت جسمی کامل بوده، خاطرنشان کرد:یادشده روز گذشته بیست و نهم بهمن بدون مشکل خاصی به آغوش خانواده اش بازگشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پلیس محسوس پلیس امنیت پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، پنج صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به عمل‌آمد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد لذا به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت نمایند.

کد خبر 6080636

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها