Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس در نامه‌ای اعلام کرد: از آنجا که این دانشگاه لایق داشتن فضای فیزیکی مناسب است برنامه کاندیداهای مجلس برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان چیست؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس در نامه‌ای به کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان نوشت: دانشگاه فرهنگیان استان فارس وضعیت نامناسب فضای فیزیکی از جمله پردیس مطهری و بعثت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از آنجا که دانشگاه فرهنگیان لایق داشتن فضای فیزیکی مناسب و منسجم است برنامه شما برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان چیست؟
متن نامه به شرح زیر است:
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی   سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)؛ نیک مستحضرید که آموزش و پرورش، از اساسی‌ترین ارکان، جهت خلق آینده‌ای بهتر است و آینده‌ی کشور عزیزمان، به امروزِ آن وابسته است و در این میان نقش تاثیر گذار معلّم در ساخت آینده‌ی این سرزمین، در اثرگذاری فکری و روحیِ مخاطبی که کودک امروز ما و مرد و زن آینده‌ی ما است، نظیر ندارد و ثروت اصلی برای هر ملتی، نیروی انسانی هست.   بدون تردید رشد و توسعه پایدار یک کشور به تربیت انسان‌های آگاه، متعهد و متخصص بستگی دارد و پیشرفت همه جانبه، مرهون توسعه سرمایه انسانی است، از این رو اهتمام به آموزش و پرورش را می‌توان وظیفه کل جامعه و آحاد مردم دانست؛ لذا با عنایت به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی در قانونگذاری و سیاست گذاری در حوزه نظام آموزش و پرورش، از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نگاهی عالمانه، کارشناسی شده و با برنامه، نسبت به تعلیم و تربیت و مسائل آموزش و پرورش است.   به همین منظور از جنابعالی به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست می‌گردد پاسخ‌های خود به سؤالات زیر را که دربرگیرنده نگاه و نظر جنابعالی است، به صورت مکتوب ارسال نموده و یا با تشکیل جلسه‌ای حضوری در فضای صمیمی با اعضای بسیج دانشجویی و فعالین دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان، به سؤالات پاسخ دهید:

مسائل ملی:
۱-برای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به فرموده مقام معظم رهبری، به عنوان یکی از سه سند پایه سند چشم انداز ۱۴۰۴ کشور می‌باشد، چه برنامه‌ای دارید؟
۲-برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان، که به تعبیر رهبرمعظم انقلاب، نقطه ثقل نظام آموزش و پرورش می‌باشد، چه اقداماتی را در نظر گرفته اید و نوع برخورد با دانشگاه فرهنگیان و دانشجومعلمان در زمان نمایندگی جنابعالی چگونه خواهد بود؟

۳- از مسائل مهم دیگر، مسئله اقتصاد آموزش و پرورش و به تبع آن موضوع بودجه سالیانه آن می‌باشد. مستحضرید که هر ساله شاهد کسری قابل توجه بودجه در این دستگاه هستیم. شما دلیل اصلی این کسری را در چه می‌دانید و اگر خود را دغدغه‌مند تعلیم و تربیت نسل آینده می‌دانید برای این مهم چه برنامه‌ای دارید؟

۴-موضع شما در باب خصوصی سازی در آموزش و پرورش و خرید خدمات آموزشی چیست و این مسئله تا چه اندازه می‌تواند راه حلی برای برون رفت از مشکلات فعلی آموزش و پرورش باشد؟

۵- برنامه‌های خود را در جهت تحقق عدالت آموزشی چه در سطح کلان جامعه و چه در حوزه انتخابیه خود را ارائه بفرمایید.

۶- نظرتان درباره رتبه بندی معلمین در نظام آموزش و پرورش چیست؟ و خود را متعهد به آن می‌دانید؟

مسائل استانی:

۱- از مشکلات اساسی دانشگاه فرهنگیان استان فارس وضعیت نامناسب فضای فیزیکی از جمله پردیس مطهری و بعثت می‌باشد. از آنجا که دانشگاه فرهنگیان لایق داشتن فضای فیزیکی مناسب و منسجم می‌باشد، برنامه شما برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان چیست؟
۲-چگونه با دانشجو معلمان و فرهنگیان ارتباط برقرار میکنید و از نظرات آن‌ها استفاده می‌کنید؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش فضای فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت از میزبانی ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی البرز توسط آموزش و پرورش این استان تا به امروز خبر داد و بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۱۲ مرکز اسکان موقت و هشت مرکز رفاهی با ۷۵ اتاق برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته و از روز ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲، میزبانی مسافران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۶۸ نفر در قالب ۱۵۵ خانوار توسط پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان البرز، پذیرش و اسکان داده شده‌اند، گفت: ۱۲ فروردین ماه آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود. همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir برای خدمات رزرو و پذیرش غیرحضوری فعال است.

کد خبر 6062748

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • از استیضاح وزیر آموزش و پرورش منصرف نشده‌ام/ عدم پرداخت حق‌التدریس یعنی کمبود معلم در سال آینده
  • ضرورت تسریع در اجرای سند تحول آموزش و پرورش