Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی، امروز در گفتگو با خبرنگاران ابراز داشت: بعد از اعلام آغاز روند ثبت نام از کاندیداها توسط وزارت کشور در مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا، هیأت اجرایی شهرستان پس از رأی گیری شروع به کار کرد.

فرماندار ویژه مرند افزود: در طول مدت ثبت نام از کاندیداها تعداد ۷۱ ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تاکنون ۱۷ نامزد در حال رقابت هستند که تعداد ۱ نفر آنها خانم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرشاسبی با اشاره به تعداد شعبات مرکز انتخابیه مرند و جلفا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعداد ۲۵۷ شعبه در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۷۹ شعبه در شهرستان مرند و ۷۸ شعبه در شهرستان جلفا داریم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا در ادامه سخنان خود با اشاره به استقبال مردم برای همکاری در امر برگزاری انتخابات گفت: تعداد ۵ هزار و ۱۴۰ نفر در دوم اسفند ماه آماده همکاری برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی ادامه داد: برای روند برگزاری انتخابات در هر صندوق اخذ رأی تعداد ۱۷ و یا در برخی شعب تعداد ۱۸ نفر در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی ضمن دعوت از مردم برای حضور بی سابقه و پرشور در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد: باید برای تأمین منافع کشور و اسلام همه با هم در پای صندوق‌های رأی با شور و قدرت تمام حاضر شویم و با قدرت تمام به دنیا نشان دهیم ما به دنبال منافع ملی کشور و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

گفتنی است، انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، از حوزه انتخابیه مرند و جلفا یک نفر به بهارستان راه پیدا می‌کند.

کد خبر 4857313

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی انتخابیه مرند و جلفا انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس