Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان که به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر مهرام در لیگ برتر بسکتبال را از دست داده بود در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مهره‌های کمرم آسیب دید و ۴ تا ۶ هفته زمان می‌برد تا آسیب دیدگی من برطرف شود. ۳ - ۴ هفته از درمانم گذشته است و خوشبختانه شرایط روز به روز بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در حال حاضر شرایط بازی را ندارم و نمی‌توانم تیم ملی را در ۲ بازی پیش رو برابر سوریه و اردن همراهی کنم.  

بهرامی درباره اردوی تیم ملی و اینکه بازی‌های تدارکاتی با اردن و سوریه قبل از المپیک، تا چه اندازه می‌تواند به تیم ملی کمک کند گفت: بازیکنان تیم ملی تنها چند روز است که با یکدیگر تمرین می‌کنند. در چند روز گذشته شاهین طبع و کادرفنی او تلاش کردند تا تیم به شرایط آرمانی برسد و بتوانیم در بازی‌های تدارکاتی عملکرد خوبی داشته باشیم. همین که میزبان هستیم و پس از صعود به المپیک می‌توانیم در تهران برابر هواداران بازی کنیم، می‌تواند یک تبلیغ خیلی خوب برای بسکتبال باشد.

بیشتر بخوانید: شاهین طبع: تغییراتی در ترکیب تیم ملی بسکتبال خواهیم داشت/ صعود در المپیک کارنشدنی نیست

بازیکن تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین ابزار تیم ملی برای موفقیت در المپیک توکیو چیست اظهار داشت: به اعتقاد من تدارکات مناسب و بازی‌های تدارکاتی خوب، خیلی می‌تواند به آمادگی ما کمک کند. همانطور که می‌دانید جام جهانی با حضور ۳۲ تیم و المپیک با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود. این یعنی ۲۰ تیم کمتر از جام جهانی و این موضوع نشان دهنده سطح بسیار بالای مسابقات المپیک  است. به هر حال المپیک بزرگ‌ترین و مهم‌ترین میدان ورزشی است.  

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی توانایی صعود به جمع ۸ تیم برتر مسابقات را دارد گفت: توانایی صعود به جمع ۸ تیم برتر المپیک را داریم و این کار دور از دسترس نیست. در جام جهانی برابر تیمی مانند اسپانیا بازی بسیار خوبی انجام دادیم و اکنون خودباوری بازیکنان بالاتر رفته است؛ بنابراین توان این کار را داریم، اما برای موفقیت در المپیک برخی امکانات لازم است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران المپیک 2020 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضوع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگ‌تری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

کد خبر 6087812

دیگر خبرها

  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا