Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در حاشیه امضا تفاهم نامه همکاری این شرکت با دانشگاه آزاد اسلامی اظهارکرد: مسیر توسعه در کشور با سرعت خوبی درحال حرکت است؛ صنعت خرده فروشی امروزه توانسته است رشد خوبی را در دنیا داشته باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مسیر توسعه صنعت خرده فروشی، نیاز به دانش جهانی و فراگیری آموزش های لازم از طریق دانشگاه های خوبی مانند دانشگاه آزاد داریم؛ طی چندسال گذشته به صنعت خرده فروشی توجه چندانی نشده است لذا ما دست یاری را به سمت دانشگاه آزاد دراز کرده ایم تا نیروهای جدید در حوزه خرده فروشی را تربیت کنیم

محمدی ادامه داد: درحال حاضر ما نیاز به جذب ۸هزار نیروی متخصص و ماهر در حوزه خرده فروشی داریم؛ دانشگاه آزاد اسلامی باتوجه به گستردگی که دارد می تواند در راستای تامین این نیروی متخصص به فروشگاه رفاه کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فروشگاه های رفاه در سراسر کشور می توانند خدمات خوبی را به کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهد که نمونه آن را در شهرستان ملایر شاهد بوده ایم؛ امیدواریم به وسیله این تفاهم نامه بتوانیم خدمات بهتر و با کیفیتی را به کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

108 / 167 فروشگاه رفاه تفاهم نامه دانشگاه آزاد با فروشگاه رفاه رسول محمدی فروشگاه رفاه صنعت خرده فروشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فروشگاه رفاه صنعت خرده فروشی دانشگاه آزاد اسلامی صنعت خرده فروشی فروشگاه رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی سیدمصطفی سیادت موسوی را به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم».

سازمان حفاظت محیط زیست، سیدمصطفی سیادت موسوی، هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، هیأت علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، معاونت فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران را در رزومه کاری خود دارد.

کد خبر 6084551

دیگر خبرها

  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل دخانیات
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد