Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@02:10:42 GMT

چهار رئیس شعبه بانک گردشگری تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۶۴۶

به گزارش ایلنا، در این گردهمایی که با حضور رئیس کل بانک مرکزی، رئیس موسسه آموزش عالی بانکداری و مدیران عالی رتبه نظام بانکی کشور و با حضور جناب آقای جمشیدی عضو محترم هیات مدیره و آقای کیایی معاونت شعب و بازاریابی و آقایان سربیشه‌ای و کیان پیشه و اسدی روسای محترم حوزه برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های آقایان "مرتضی جمعه" رئیس شعبه توانیر، "اکبر رحمانی" رئیس شعبه وزرا، "شهباز قاسمی‌نژاد " رئیس شعبه سیرجان و "حمیدرضا نقدی" رئیس شعبه نفت با اهدای لوح، تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور با موضوع "نقش روسای شعب در مدیریت ریسک اعتباری " در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار شد.

بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد

همتی رئیس کل بانک مرکزی در این مراسم با اشاره به اینکه روسای شعب با نقش آفرینی مناسب می توانند ریسک اعتباری را کاهش و ثبات و سلامت بانک را موجب شوند، افزود: روسای شعب باید مشتریان را درسه حوزه مهم اطلاعات هویتی، اطلاعات اقتصادی و اطلاعات ذی نفع واحد شناسایی کامل نموه و شعب بانک ها باید بدانند نقل و انتقال پول برای چه هدفی است.

فرشاد حیدری رئیس موسسه آموزش عالی بانکداری هم در سخنانی بزرگترین ریسک اعتباری بانک ها را رعایت نکردن بهداشت اعتباری در پرونده ها دانست و افزود: وصول نکردن به‌موقع اقساط، منطقه جغرافیایی استفاده از تسهیلات از زمره مولفه‌های مهم در ریسک اعتباری است.

همایش روسای موفق شعب بانک‌های کشور همه ساله از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و موسسه عالی بانکداری ایران و با هدف تقویت مهارت‌های علمی و حرفه‌ای علوم بانکداری، انتقال تجربیات موفقیت‌آمیز و نیز تجلیل از زحمات و تلاش‌های روسای شبکه بانکی و دست‌یابی به آخرین فنآوری‌ها و نوآوری‌های عرصه بانکی و دیدگاه‌های مدیران ارشد نظام بانکی کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش عالی گردشگری نفت بانک گردشگری بانکداری ایران ریسک اعتباری بانک مرکزی رئیس شعبه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره نشست مشترک مجلس و دولت درباره نوسانات نرخ ارز گفت: حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس قرائت می‌شود.

به گزارش تسنیم، صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز صحن مجلس در جریان بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در تذکری با تاکید بر عدم ضرورت رسیدگی به این موضوع در ایام پایانی دوره فعلی مجلس گفت: این اقدام در شأن و اقتدار مجلس نیست و طرح مذکور باید در فرصتی مقتضی بررسی شود.

وی در تذکری به هیئت رییسه مجلس تاکید کرد: قرار بود که موضوع مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را در مجلس بررسی کنیم؛ الان وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است. همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولید کنندگان می‌گوید [ارز] ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

بدری خاطرنشان کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است، اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانونگذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران