Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی شیاطین سرخ به تمجید از پوگبا و سولسشر می پردازد.

طرفداری- فرد، هافبک برزیلی شیاطین سرخ معتقد است که بازیکنان منچستریونایتد به بهترین شکل ممکن عمل نمی کنند.

به گزارش گل، فرد معتقد است که منچستریونایتد به اندازه کافی خوب کار نمی کند و در این رابطه می گوید:

متاسفانه تیم ما به شکلی که باید کار کند، عمل نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می خواستیم برای صدرنشینی با لیورپول رقابت کنیم اما در حال حاضر پایین تر از چلسی و تاتنهام قرار داریم. این بخشی از فوتبال است و ما باید بدانیم که چگونه با این قضیه کنار بیاییم و سر خود را بالا بگیریم زیرا ما تیم با کیفیتی داریم. شما در این باشگاه موظف هستید تا با تحت فشار قرار گرفتن مقابله کنید زیرا منچستریونایتد باشگاهی غول آسا است. هنگامی که موفق به کسب نتیجه نشویم، کاملا طبیعی است طرفداران شروع به صحبت درباره تیم کنند. وظیفه ما این است که با فشار‌های خارج از زمین کنار بیاییم. به دلیل بزرگی باشگاه منچستریونایتد، طرفداران به کسب عناوین زیاد عادت کرده‌اند و خواهان دیدن دوباره آن لحظات (کسب جام ها) هستند. حق با آن ها است و باید همیشه خواستار چنین چیزی باشند.

 

فرد به توصیف سولسشر می پردازد و معتقد است که او معلم بازیکنان منچستریونایتد است. در میان حدس و گمان ها و شایعات حضور یا عدم حضور سولسشر در فصل آینده، فرد می گوید که کار سولسشر در پشت صحنه بسیار مهم بوده است و در این باره می گوید:

سولسشر معلم ما است و کارش را به خوبی انجام می دهد. او سرمربی جوانی است و هر روز در حال رشد و پیشرفت است. او چیزهای زیادی آموخته است و به عنوان یک سرمربی و یک انسان پیشرفت خواهد کرد. این تصمیم (اخراج سولسشر) بر عهده مدیریت است. ما قدرت تصمیم گیری در این مورد را نداریم. اما سولسشر فوق العاده است، شخصیت خارق العاده‌ای است، خیلی صحبت می کند، شوخ طبع است و همیشه لبخند می زند. او روز به روز فوق العاده تر می شود و برای تیم ما اهمیت زیادی دارد زیرا او یکی از بازیکنانی است که در تاریخ باشگاه ما نقش داشته است.

فرد درباره پوگبا و مصدومیت های بیشمار این هافبک فرانسوی می گوید:

او یک انسان فوق العاده و یک بازیکن بی نقض است. ما در طول روز وقت زیادی را با هم می گذرانیم. پوگبا پسر خیلی خوبی است و ما سعی می کنیم تا او را به یونایتد نزدیک نگه داریم. متاسفانه او در طول این فصل خیلی مصدوم شد اما هنوز هم می تواند کمک زیادی را به ما کند. نیاز به گفتن این جمله نیست که: "پوگبا بازیکن خوبی است." امیدوارم او هر چه سریع تر بهبود یابد زیرا او فاتح جام جهانی است و 100 درصد وجود او به تیم ما کمک خواهد کرد. به دلیل مصدومیت پوگبا، احساس بدی داریم. عدم حضور او باعث تغییر بزرگی شخصیت و سطح بازی‌اش نمی شود. پوگبا پسری بسیار سختکوش است که تلاش می کند تا هر چه زودتر به میادین فوتبال بازگردد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند