Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@03:44:21 GMT

نامه اعتراضی باشگاه استقلال به ای‌اف‌سی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۶۷۵

نامه اعتراضی باشگاه استقلال به ای‌اف‌سی

 

به گزارش تابناک؛ باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به اتفاقات رخ داده در هفته‌های گذشته و بعد از حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا که رقابتی ناعادلانه را رقم زده است، اعتراض کرد.

در متن این نامه که توسط هیات مدیره باشگاه استقلال تهیه شده، آمده است:

کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ لطفا شرایط رقابت عادلانه را برای استقلال فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگاه می‌باشید که یکی از اهداف فدراسیون فوتبال جهانی(فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا از برگزاری مسابقات ایجاد فضایی سالم و شاداب برای رقابت عادلانه بین ورزشکاران از کشورهای مختلف با ملیت، نژاد، زبان و رنگ های متفاوت است و همواره بر اساس "بازی جوانمردانه" تاکید صورت می گیرد.

۱- بعد از موضوع عدم حق میزبانی در دیدارهای رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان و تنها در حالیکه ۴۸ ساعت به شروع مسابقات باقی مانده بود، تکلیف حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مشخص گردید و در این فرصت بسیار اندک باید شرایط پرواز تیم، اخذ ویزا، اقامت و تمرین در یک کشور ثالث انجام می شد که حتما تایید می فرمایید این فرصت حتی برای سفرهای داخلی نیز با تعداد نفرات کمتر نیز دشوار است و باشگاه استقلال در راستای احترام به توافقات انجام شده، همه مشکلات را به جان خریده و در موعد مقرر در محل مسابقات حاضر بوده که این شرایط برای رقیبان نبود و شرایط یکسانی جهت رقابت فراهم نشده بود.

۲- بعد از صعود مقرر شد تا در مرحله گروهی ابتدا در شهر کربلا به دیدار تیم الشرطه عراق رفته که چند روز قبل از مسابقه و در حالیکه استقلال خود را آماده حضور در شرایط آب و هوایی و زمین کربلا نموده بود، به یکباره مسابقه به مکان دیگری که از نظر آب و هوا و زمین تفاوت آشکاری با مکان اولیه داشت، انتقال یافت و تغییر این شرایط در فرصت بسیار کم برای استقلال دردسر آفرین شد.

۳-مطابق مقررات باید قبل از شروع مسابقه، زمین اصلی مسابقه یک جلسه جهت تمرین در اختیار هر یک از تیم ها قرار گیرد که این مورد هم رعایت نشد و تیم به زمین چمن مصنوعی انتقال داده شد که در کاهش آمادگی بدنی بازیکنان اثر زیادی گذاشت.

۴-زمین مسابقه از نظر کیفیت چمن و ناهمواری به هیچ وجه مطابق استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود و تایید آن جهت میزبانی جای تعجب داشت و باعث شد بازیکنان اصلی استقلال دچار آسیب دیدگی شوند.

۵-در مسابقه با الاهلی عربستان، تیم حریف میزبان بوده و می بایست تمامی موارد را جهت برگزاری مسابقه فراهم می کرد که در فاصله کمی تا مسابقه طرح جدیدی را ارائه نمود و باشگاه استقلال با دشواری و در راستای احترام به توافقات این شرایط را فراهم و تحمل نمود.

۶-متاسفانه اشتباهات داوری در دیدارهای استقلال مشهود و با تصمیمات غلط نتایج بعضی از مسابقات از جمله استقلال و الاهلی عربستان تغییر کرد و منتج به شکست این تیم شد؛ همچنین در انتهای مسابقه مقابل الاهلی عربستان تماشاگران منتسب به باشگاه عربستانی وارد زمین مسابقه شدند که این امر می‌ توانست امنیت بازیکنان و کادر تیم استقلال را به صورت جدی به خطر بیندازد.

از آنجاییکه با رجوع به موارد فوق درخواهید یافت که شرایط برای رقابت عادلانه برای استقلال فراهم نبوده، به عنوان باشگاهی که یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیا و همچنان یکی از تیم های پرافتخار این قاره به شمار می رود ضمن اعتراض به نحوه قضاوت داوران کره ای و تقاضای رسیدگی از شما می خواهیم برای زنده ماندن روح فوتبال و بازی جوانمردانه لطفا شرایط رقابت عادلانه برای استقلال فراهم سازید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باشگاه استقلال ای اف سی نامه قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان

تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان به برد رسید. 

طرفداری | تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدارش در جام ملت های آسیا 2024 در تایلند به مصاف تیم ملی فوتسال افغانستان رفت و به برتری 3 بر یک رسید.

گل‌های ایران در این مسابقه توسط مهدی کریمی در دقیقه 10 و سعید احمدعباسی (2بار در دقایق 21 و 22) به ثمر رسید.

گل افغانستان نیز توسط مهران غلامی در دقیقه 26 به ثمر رسید.تیم ملی فوتسال ایران در دیدار بعدی باید با تیم ملی فوتسال بحرین مسابقه بدهد.

ایران در این مسابقه با ترکیب ابتدایی باقر محمدى، محمدرضا سنگ‌سفيدى، مهدى كريمى، سالار آقاپور و بهروز عظيمى وارد زمین شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند
  • گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای