Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:26:14 GMT

سهام ۳۴۳ شرکت در بورس منطقه ای همدان مبادله شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۶۷۷

سهام ۳۴۳ شرکت در بورس منطقه ای همدان مبادله شد

علی اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی هفته جاری بیش از ۳۲ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۲۰۵ هزار میلیارد ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان افزود: این هفته در بورس منطقه‌ای همدان نیز تعداد ۱۴۸ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۸۸۵ سهم متعلق به ۳۴۳ شرکت به ارزش یک هزار و ۲۹ میلیارد و ۷۱۲ میلیون و ۴ هزار و ۴۵۵ ریال مبادله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری عنوان کرد: ۴۰ درصد از معاملات این هفته بورس همدان مربوط به خرید سهام و ۶۰ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان یادآور شد: همچنین طی این هفته ۹۲ نفر در دوره‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می‌شود شرکت کرده و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

اسکندری گفت: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۴۷۸ هزار و ۷۵۴ واحد بود که نسبت به هفته گذشته ۱۹ هزار و ۶۷۵ واحد افزایش یافت.

وی اضافه کرد: همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۳۹۱ واحد افزایش به رقم ۶ هزار و ۲۰۶ واحد رسید.

کد خبر 4857329

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس همدان معاملات بورس همدان سهام انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی بورس منطقه ای همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق پنج هزار میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: بر اساس وعده، ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق و هم‌اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز پنج هزار میلیارد تومان برای بار دومین تزریق شد.

مدیرعامل شرکت توانیر بابیان اینکه این اقدام یکی از گام‌های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت: پیش بینی می‌شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم؛ همچنین در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

وی عنوان کرد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند؛ البته در هفته گذشته سهم نیروگاه‌های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

کد خبر 6088421

دیگر خبرها

  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان