Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:38:38 GMT

ایران بر بام آسیا؛ واردات طلا از دهلی به تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۶۹۹

ایران بر بام آسیا؛ واردات طلا از دهلی به تهران

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با مدال های پرتعداد و نمایشی درخشان عنوان قهرمانی قاره کهن را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کشتی فرنگی ایران که از روز گذشته کار خود را در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی دهلی نو آغاز کرد؛ امروز هم به نمایش درخشان خود در قاره کهن تداوم بخشید.


محمد بنا که تیمش را اکثر بر اساس نفرات برتر جام تختی راهی مسابقات آسیایی کرده بود، خوب می داند ماموریت اصلی او رقم زدن اتفاقات مثبت برای کشتی فرنگی ایران در المپیک است، اما از پیش رو برداشتن رقبای آسیایی یکی پس از دیگری توسط شاگردان بنا همه را امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیروز با 2 طلایی که پویا ناصرپور و امین میرزازاده در سبک و سنگین وزن کسب کردند و مدال نقره پژمان پشتام در 77 کیلوگرم و برنز میثم دلخانی در 63 کیلوگرم ایران در صدر جدول امتیازی مسابقات ایستاد. البته انصراف عجیب بهروز هدایت از ادامه مسابقه در مرحله نیمه نهایی حواشی زیادی به وجود آورد و برخی موفقیت ها را هم زیر سایه خود قرار داد.


شاگردان بنا در 5 وزن دوم هم مثل روز نخست همگی تا نیمه نهایی پیش رفتند. مهدی محسن نژاد در 60 کیلوگرم، حسین اسدی در 67 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در 72 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در 82 کیلوگرم و هادی ساروی در 97 کیلوگرم نفراتی بودند که تا پای فینال پیش آمدند، اما ازمیان این 5 نفر محسن نژاد و اسدی که از تجربه کمتری هم برخوردار بودند، با شکست در نیمه نهایی به دیدار رده بندی رفتند.

 

 


با اینکه قهرمانی ایران بالاتر از قزاقستان، ازبکستان و هند میزبانی قبل از مسابقات نهایی عصر امروز قطعی شده بود، فرنگی کاران با تمام توان و برای صید خوش رنگ ترین مدال ها روی تشک رفتند.

 


در نهایت در روز دوم هم محسن نژاد به مدال برنز، حسین اسدی به مدال برنز، کاویانی نژاد به مدال طلا، مهدی ابراهیمی به مدال طلا و هادی ساروی به مدال طلا دست پیدا کردند تا به جز وزنی که بهروز هدایت به شکل عجیبی دیسکالیفه شد؛ بقیه نفرات با دست پر به تهران بازگردند.

 


بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 5 طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمانی قاره کهن را به دست آورد و از عنوان سال گذشته خود به خوبی دفاع کرد.


حالا محمد بنا و شاگردان بنا تقریبا بدون استراحت باید به فکر کسب 3 سهمیه باقی مانده المپیک 2020 باشند؛ اتفاقی که باید امیدوار بود در اولین ماههای سال 99 رخ دهد. پس از آن هم دیگر همه اتفاقات در کشتی معطوف به میدان بزرگ المپیک خواهد بود.

فرنگی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرنگی کشتی کشتی فرنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از دو روز دیگر شروع می شود.

طرفداری | هشتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

پس از کناره‌گیری احسان لشگری از مربیگری تیم ملی کشتی آزاد، احسان امینی مربی سابق تیم ملی که پس از مدت کمی همکاری با محسن کاوه از مربیگری تیم ملی کنار کشیده بود، بار دیگر به جمع کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

همچنین کامران قاسمپور که قرار است به وزن ۸۶ کیلوگرم برود، اینبار نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم به تیم ملی دعوت شده است و حسن یزدانی نیز پس از مدت‌ها دوری از تمرینات به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی زاده (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مومنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت