Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت ویژه کارگروه روستایی و عشایری استان در ۲ بخش برادران و خواهران در مجتمع شهید کسایی تبریز برگزار شد.

در بخش برادران این مسابقات ۵۰ نفر در رشته قرائت، ۲۲ نفر در رشته اذان، ۸ نفر در دعاخوانی، ۴ نفر تفسیر موضوعی قرآن، ۱۴ نفر در حفظ یک جز، ۵ نفر در پنج جز و ۷ نفر در ده جز شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش خواهران نیز ۳۵ نفر در رشته ترتیل، ۲۴ نفر در تفسیر موضوعی، ۸ نفر در حفظ یک جز، ۵ نفر در ۵ جز و ۵ نفر در ۱۰ جز ء حاضر شده و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.

میررضا میر علیزاده از مرند در رشته ۵ جز، فاطمه اکبری از اسکو در رشته ترتیل، رقیه منافی از اسکو در رشته ۵ جز، مهدیه معزی از تبریز در رشته ۱۰ جز، مریم رنجبربارانلو از تبریز در رشته تفسیر موضوعی، محمد رضا پاسگرد از تبریز در رشته قرائت، ناصر دادخواه از تبریز در رشته ۱۰ جز، محمد اصولی از تبریز در رشته دعاخوانی، حسن اسکندری از اسکو در رشته تفسیر موضوعی و سجاد امینی از اسکو در رشته اذان، موفق شدند با کسب مقام اول در رشته‌های مختلف مسابقات قرآن کریم و عترت ویژه کارگروه روستایی و عشایری استان به مسابقات کشوری راه یابند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی قرآن قرآن کریم مسابقات رشته انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تبریز در رشته تفسیر موضوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ امیدی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با اجرای ۴۳۸ طرح پاکسازی در استان آذربایجان شرقی ۱۴ نفر قاچاقچی و ۲۷۲ نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شده اند.

وی افزود: یک هزار و ۳۲۰ نفر معتاد در آذربایجان شرقی  جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند در مجموع از این افراد تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ امیدی یادآور شد: برای ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادان متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر در آذربایجان شرقی را با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.

دیگر خبرها

  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی