Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@16:14:00 GMT

صعود پرگل تراکتور به نیمه نهایی جام حذفی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۷۴۸

تیم فوتبال تراکتور تبریز با شکست مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 15 امروز (چهارشنبه)، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، مقابل مس کرمان صف‌آرایی کرد و به برتری 4 بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا خانزاده در دقیقه 31، اشکان دژاگه در دقیقه 42، رضا اسدی در دقیقه 45 (از روی نقطه پنالتی) و سعید مهری در دقیقه 77، گل‌های سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساندند. بهرام رشیدفرخی در دقیقه 61 هم برای مس کرمان گلزنی کرد، اما مانع شکست شاگردان مجتبی حسینی در بازگشت این مربی به تبریز نشد. حسینی سال 96 به‌عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در تراکتور حضور داشت.

به این ترتیب تراکتور به دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، یعنی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اضافه شد. پیروز دیدار استقلال - سپاهان، دیگر تیم حاضر در این مرحله خواهد بود. محمدحسین ترابیان قضاوت بازی تراکتور - مس کرمان را بر عهده داشت. او در این مسابقه به پوریا غلامی از مس، کارت زرد نشان داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تراکتور جام حذفی تابناک ورزشی قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جام حذفی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید

 دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آلیانس آره میزبان قرمزها فینال لیگ قهرمانان اروپا/ اعلام ترکیب بایرن و پاری‌سن‌ژرمن

دیگر خبرها

  • تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید