Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می‌شود قهر و استعفای شفاهی سرپرست تیم استقلال به دلیل مشکل و اختلافی است که او با یکی از مدیران این باشگاه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موضوع سرپرستی در باشگاه استقلال به یک بحران در این تیم طی یکی دو سال گذشته تبدیل شده است. رفت و آمد سرپرست‌های مختلف در این باشگاه باعث شده تا یکی از حاشیه‌های اصلی این تیم در این سال‌ها سرپرست این تیم لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آخرین نمونه از حاشیه‌های سررستی در استقلال سعید رمضانی به دلیل آنچه که نداشتن اختیارات عنوان کرده بود از همراهی این تیم در سفر به کویت، سرباز زد و به صورت شفاهی هم استعفا داد. در این خصوص خبر می‌رسد که دلیل اصلی این موضوع اختلاف سعید رمضانی و امیر سلطانی است.
سرپرست استقلال کار‌های و تصمیمات معاون ورزشی را دخالت در کار سرپرست تیم می‌داند و دلیل اصلی قهر کردن او هم اختلافش با سلطانی است. جالب اینکه در نبود رمضانی و با تصمیم اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه، مسئولیت سرپرستی تیم استقلال به سلطانی واگذار شد!
اما فرهاد مجیدی با هر دو طرف ماجرا یعنی سعید رمضانی و امیر سلطانی رابطه خوبی دارد موضوعی که به نوعی باعث شده تا او اظهار نظر مشخص و واضحی در این مورد داشته باشد.
گفتنی است سلطانی از افراد نزدیک به خلیل‌زاده و عبدالرضا موسوی است که فعلا مسائل مالی باشگاه را رفع و رجوع می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سعید رمضانی امیر سلطانی اسماعیل خلیل زاده استقلال اسماعیل خلیل زاده امیر سلطانی باشگاه استقلال سعید رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم

مهدی رمضانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰میلیون نفر از مردم کشور عضو کتابخانه‌های عمومی هستند و از این تعداد، سه میلیون نفر کتاب به امانت گرفته و تراکنش داشته‌اند.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یکی از برنامه‌های این نهاد را توسعه کتابخانه‌های سیار اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این مساله در مناطق حاشیه و روستایی داشته به گونه‌ای که تعداد کتابخانه‌های سیار از ابتدای دولت تاکنون از ۲۵ مورد به بیش از ۵۰ مورد افزایش یافته است.

رمضانی با بیان اینکه تکمیل کتابخانه‌های مرکزی اولویت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، گفت: برای دسترسی آسان به کتابخانه و عدالت در این حوزه، ایجاد کتابخانه‌های سیار در مکان‌های پرجمعیت که امکان احداث کتابخانه ثابت وجود ندارد مورد تاکید است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ خودرو در آینده نزدیک، تجهیز و به کتابخانه‌های سیار در کشور اضافه خواهد شد.

رمضانی افرود: سیاست کلی ما تکمیل کتابخانه‌های مرکزی است، چرا که این کتابخانه‌ها سطح فرهنگی استان‌ها را تغییر خواهند داد، ضمن اینکه در سالجاری تکمیل و توسعه پروژه‌های کتابخانه‌ای از لحاظ سخت، افزاری و نرم‌افزاری در اولویت خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین