Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز تارنمای بی بی سی، این باک ها که در داخل بال های هواپیما تعبیه شده اند، در انبار نگهداری شده تا در مراحل بعدی مونتاژ به بدنه متصل شوند. اجسام مذکور حین اجرای برنامه های نگهداری متداول کشف شدند. مدیر برنامه ۷۳۷ به کارکنان خود گفته که این یافته مطلقاً غیر قابل قبول است.

بی بی سی در توضیح خبر می نویسد، ضایعات جسم خارجی (Foreign Object Debris) اصطلاحی فنی است که به هر گونه جسم و ماده ای که جزء هواپیما نبوده و می تواند باعث ایجاد مشکل شود، اطلاق می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غول هواپیما ساز آمریکایی اعلام کرد که انتظار ندارد که این مسئله موجب تاخیر بیشتری در بازگشت ۷۳۷ مکس شود. بوئینگ احتمال داده که در میانه امسال (اوائل تابستان ۹۹) ۷۳۷ مکس دوباره اجازه پرواز یابد.

از مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷) و در پی دو سقوط مرگبار که منجر به کشته شدن ۳۴۶ نفر شد، تمامی مدل های ۷۳۷ مکس زمین گیر شده اند. این وضعیت بحرانی موجب شده تا سفارشات و تحویل بسیاری از جت های این شرکت به حالت تعلیق درآید.

بویینگ هفته پیش گزارش داد که در ماه ژانویه (دی و بهمن) هیچ سفارش جدیدی برای جت های تجاری دریافت نکرده، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این شرکت هواپیماسازی ۴۵ سفارش داشت. بویینگ همچنین در ماه جاری تنها ۱۳ هواپیمای تجاری تحویل داده است که این میزان، کاهش چشمگیری نسبت به ۴۶ سفارش تحویل داده شده در مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است

سخنگوی وزارت امور خارجه به سرکوب زنان و دختران دانشجو در آمریکا واکنش نشان داده و آن را "رسوایی" خواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی؛ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران دانشجو در این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: «چشم‌انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی...»

سخنگوی وزارت خارجه پیشتر نیز در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین نوشته بود: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز پنجشنبه به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضداسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

 این تجمعات اعتراضی نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور و نیز نگرانی‌های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است. 

در حالیکه هر روز پرده جدیدی از جنایات ارتش تروریست صهیونیستی برملا می‌شود و رژیم صهیونیستی حتی به توصیه‌های ظاهری دولت آمریکا برای توقف نقض قوانین بین‌المللی، تجاوز و تنش آفرینی در سطح منطقه‌ای و پرهیز از انجام جنایت جنگی گسترده علیه کودکان و زنان بیگناه و بیماران و مجروحان بی اعتنایی می‌کند، ارائه حمایت‌های مالی کم سابقه به ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد و بطور همزمان مقابله با اعتراضات خودجوش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی، نشان دهنده دوگانگی آشکار  بین مواضع ظاهری و رفتار سیاسی آمریکاست.

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکاییواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • ببینید | دلهره بوئینگ
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!