Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:15:21 GMT

عاملان صید ماهی در شوشتر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۱۳۴

عاملان صید ماهی در شوشتر دستگیر شدند

بهروز نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طی گشت و کنترل یگان‌های حفاظت محیط زیست اداره شوشتر و پارک ملی دز سه متخلف صید ماهی با وسایل ممنوعه و مواد منفجره در حوزه استحفاظی شهرستان شوشتر و در محدوده پارک ملی دز دستگیر شدند.

وی افزود: از آنها لاشه ٢٠ قطعه ماهی رودخانه‌ای، ۲ حلقه تیوپ، ۲ رشته تور سبدی و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاتی بیان کرد: پس از اخذ مدارک شناسایی و تنظیم صورت‌جلسه تخلف متخلفان به منظور سیر مراحل قانونی به اداره محیط زیست راهنمایی شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا حفاظت محیط زیست کشف و ضبط محیط زیست ماهی شوشتر انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و همچنین سیاست‌های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مردمی سازی محیط زیست را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در راستای نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» در این اداره کل، خبر داد و گفت: اعضا این ستاد متشکل از شرکت‌های دانش بنیان، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهد بود، که با تشکیل این ستاد و اقدامات مرتبط با محیط زیست، منشأ اتفاقات خیر و اثر گذار در حوزه محیط زیست شهری خواهیم بود.

حسینی در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و گفت: در زمینه سیاست گذاری برنامه‌های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری است که باید، نظارت مستمر و پیگیری برنامه‌ها، ضمیمه این موضوع شود، تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

حسینی در پایان جلسه از برگزاری «جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ارائه عملکرد محیط زیست شهرداری تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد و زمان و جزئیات آن، متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6081213 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • بهره برداری از پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل