Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:43:24 GMT

جهانبخش آماده جدال با شگفتی‌سازان جزیره (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۲۰۹

ملی پوش ایرانی تیم برایتون خود را برای دیدار حساس در لیگ برتر انگلیس آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس از شنبه پیگری خواهد شد و دیدارهای حساسی پیش روی تیم ها قرار دارد.

 

در یکی از بازی های حساس این هفته تیم برایتون در خانه خود میزبان شفیلد یونایتد است. شفیلد با سرمربی پرانگیزه خود شگفتی ساز این فصل لیگ جزیره است و در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به محرومیت احتمالی منچستر سیتی از لیگ قهرمانان اروپا شفیلد حالا امید بسیار زیادی برای سهمیه لیگ قهرمانان دارد و تا پایان فصل رقابت با بزرگان را ادامه خواهد داد.

 

در سمت مقابل هم تیم برایتون با علیرضا جهانبخش در شرایطی قرار گرفته که در رقابت فرار از سقوط باید با تیم هایی مثل بورنموث و استون ویلا بجنگد. جهانبخش پس از اینکه سال میلادی را پرقدرت آغاز کرد چندان در ترکیب اصلی برایتون قرار نگرفت و دوباره عزم خود را برای حضور در ترکیب جزم کرده است. جهانبخش در اینستاگرام شخصی خود نیز با انتشار تصاویری جنگندگی و آمادگی خود برای دیدار مقابل شفیلد را نشان داد.

 

 

برایتون علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه با ۲ دیدار پیگیری شد.    نتابج این رقابت‌ها به شرح زیر است:   مهگل البرز ۶۳ - گلنور اصفهان ۶۸   سری ۲ یه ۲ برابر   آینده سازان تهران ۷۸ - گل گهر سیرجان ۷۴   سری سه بر یک به سود آینده سازان تهران شد. به این ترتیب آینده سازان تهران به فینال لیگ حرفه‌ای راه پیدا کرد و سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال آقایان را به دست آورد.   لازم به ذکر است، مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس رسانه ملی: عصر تلویزیون به سر نیامده است/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان