Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه استقلال گفت: حکمی درباره شریفی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال به ما ابلاغ نشده و وی در هیچکدام از جلسات هیأت مدیره شرکت نکرده است.

اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه صحبت‌های زیادی پیرامون حضور مهدی شریفی در هیأت مدیره استقلال مطرح شده اما وزارت ورزش اعلام کرده حکمی برای وی صادر نکرده است، اظهار داشت: به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال می‌گویم که شریفی به عنوان عضو هیأت مدیره به ما معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یکی دو روز اخیر در رسانه‌های مختلف دیدم که مطالبی درباره اینکه شریفی عضو هیأت مدیره استقلال است مطرح شده اما وی عضو هیأت مدیره استقلال نیست این صحبت من از طرف خودم به عنوان مسئول باشگاه استقلال است نه از طرف وزارت ورزش، شریفی تا امروز به عنوان عضو هیأت مدیره به ما معرفی نشده است.

وی افزود: من این شخص را به عنوان کسی که در پتروشیمی کار می‌کرد را می‌شناسم اما تاکنون در هیچ جلسه‌ای جلسات هیأت مدیره باشگاه استقلال شرکت نکرده  است. در مورد انتخاب اعضای هیأت مدیره نیز وزارت ورزش و جوانان تصمیم‌گیری می‌کند اما این فرد تا کنون به عنوان عضو جدید هیأت مدیره به ما معرفی نشده است. تنها کسی که از طرف وزارت ورزش به ما معرفی شد عبدالرضا موسوی بود که اتفاقاً در نشست‌های هیأت مدیره حضور داشته است.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که سرانجام دیاباته چه زمانی به تهران می‌آید، گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دیاباته امشب وارد تهران خواهد شد. بعد از صحبتی که من در برنامه فوتبال برتر انجام دادم احساس کردم در مورد زمان حضور این بازیکن شایعاتی مطرح شده است به همین علت با پیگیری‌هایی که صورت دادیم با این بازیکن هماهنگ کردیم تا به خواسته کادر فنی سریع‌تر به تهران برگردد. به همین دیاباته امشب وارد تهران خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین ضمن تأکید براینکه مطالبات میلیچ پرداخت شده است، گفت: این بازیکن هم طلب خود را دریافت کرده و مشکلی از نظر همراهی استقلال نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال ورزشی اسماعیل خلیل زاده هیأت مدیره استقلال باشگاه استقلال عضو هیأت مدیره عنوان عضو ما معرفی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد