Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست کمیته آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور اعضا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در دفتر فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، در این جلسه خانم ها سیدمهدی نایب رییس فدراسیون، مهدی شریعتی سرپرست کمیته آموزش، نبی پور متخصص حوزه فیزیولوژی ورزشی، دکتر مرتضی پور آذر، بهنام نقی پور، صلاح الدین نقشبندی از اساتید تربیت بدنی، آقایان امیر فرهمند، شهرام علی قانعی، سامیار مظاهری و وحید جعفری حضور داشتند و به تفصیل در خصوص تقویم و برنامه آموزشی فدراسیون، نحوه یکسان سازی سر فصل های آموزشی، برگزاری دوره های آموزش مربیگری و داوری، تحلیل فرصت های اخذ کرسی های جهانی و حضور در مجامع و سمینارهای آموزشی بین المللی به بحث و گفتگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی و نقش ویژه اینگونه فعالیت ها در پرورش استعدادهای تازه برای ورود به این ورزش، از همه اعضای کمیته خواست با تمام توان، امور آموزشی فدراسیون را سرعت دهند. 
در پایان این جلسه احکام کمیته آموزش توسط سرپرست فدراسیون به اعضا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش فدراسیون ورزشی اتومبیلرانی کمیته آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد