Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:17:07 GMT

مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۴۷۲

مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان معرفی شد

سید هادی حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان همدان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با ادغام دو شرکت آبفای شهری و روستایی سید هادی حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد.

در آئینی که با حضور معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، مهندس سید هادی حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه آبفا و آبفار به دور از حاشیه کار کردند اظهار کرد: هاشمی مدیرعامل سابق آب و فاضلاب یکی از بهترین مدیران استان همدان است و ارزیابی‌ها هم این موضوع را نشان می‌دهد.

محمودرضا عراقی با اشاره به اینکه آقای هاشمی بسیار مردمی است افزود: وی در بین کارمندان شرکت آب و فاضلاب روستایی بسیار محبوب مورد اعتماد است.

عراقی با بیان اینکه اگر مهندس هاشمی بازنشسته نبودند و می‌خواستند کار کنند، بسیار مثمر ثمر بود افزود: مهندس حسینی بیدار نیز از نیرو‌های بسیار خوب هستند و در ارزیابی‌ها ایشان هم بسیار عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: آب و فاضلاب شهری و روستایی در همدان با هم متحد هستند و به دور از حاشیه کار می‌کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان نیز گفت: 95 درصد حاشیه شهر از جمع‌آوری فاضلاب برخوردار شدند.

سید هادی حسینی‌بیدار با اشاره به اینکه همدان در طول سال‌های اخیر بارها با تنش آبی مواجه شد گفت: به لطف خدا با اقدامات همه جانبه و البته مشارکت محور توانستیم از بحران عبور کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات به ثمر نمی‌رسد مگر با وحدت و همدلی؛ عنوان کرد: امیدواریم با روند جدید و ایجاد تیم عملیاتی بزرگتر بتوانیم خدمات بهتری را به مشترکین شهری و روستایی ارائه دهیم.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر بیان کرد: خوشبختانه با فعالیت‌های ثمربخش همکاران، توانستیم کیفیت آب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب همدان را در حد آب شرب برسانیم  به طوری که در حال حاضر BOD آب زیر ۵ و آمونیاک آن ۰.۲ درصد است.

حسینی‌بیدار ادامه داد: در حوزه ایجاد زیرساخت‌های جمع‌آوری فاضلاب توانستیم ۲۷۹ کیلومتر لوله‌گذاری با صرف ۱۱۱ میلیارد تومان تومان را عملیاتی کنیم.

وی در ادامه با اذعان به اینکه در حال حاضر اکثر شهرهای ما دارای زیرساخت‌های جمع‌آوری فاضلاب است خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جمعیت زیر پوشش فاضلاب در شهرهای استان ۷۵ درصد است که در این حوزه با رشد ۲۵ درصدی مواجه بودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: همچنین در راستای ایجاد عدالت در توزیع خدمات، ۹۵ درصد حاشیه شهر از جمع‌آوری فاضلاب برخوردار شد در حالی که متوسط خدمت‌رسانی کشور در این حوزه ۵۰ درصد است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده در شهرستان‌ها بیان کرد: خوشبختانه پروژه تصفیه‌خانه  شهرستان اسدآباد در حال اتمام است و اعتبارات خوبی در این رابطه جذب شده؛ ضمن اینکه بر اساس مذاکرات انجام شما در این جلسه؛ قول مساعد در راستای تخصیص اعتبارات برای شهرستان‌های فامنین، کبودراهنگ و بهار نیز داده شد.

حسینی‌بیدار با بیان اینکه خدمت رسانی در بخش آب نیز ویژه بوده است اظهار کرد: تامین آب در همدان از سدی ۳۴ میلیون متر مکعبی و چاه‌هایی است که بعضا دچار مشکل شده‌اند اما با شرایط موجود نیز نگذاشتیم مردم همدان دچار قطعی آب شوند.

وی با بیان اینکه همکاران ما در آب و فاضلاب شهری موفق عمل کردند و من دست همه آنها را می‌بوسم عنوان کرد: اولین شهری بودیم که در کشور سیستم مدیریت فشار آنلاین را راه‌اندازی کردیم توانستیم تولید آب همدان را نسبت به سال ۸۶، ۳۰۰ لیتر در ثانیه کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین از دیگر اقدامات انجام شده جداسازی آب شرب از آب مورد استفاده به منظور آبیاری فضای سبز بود که در حال حاضر فضای سبز با آب غیر شرب آبیای می‌شود.

وی بیان کرد: اعتقاد من بر یکپارچه‌سازی است اگرچه پیش از این نیز یکپارچه بودیم اما امیدواریم با ادغام دو مجموعه بزرگ، تیمی بزرگتر و با خرد جمعی، خدمات بهتری را به مردم همدان ارائه دهیم چرا که این مردم لیاقت خدمت رسانی را دارند.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی استان همدان هم ضمن قدردانی از حاضرین گفت: از همه همکاران در آب و فاضلاب شهری و از همکاران آب و فاضلاب روستایی بابت حضور در این مراسم تشکر می‌کنم.

سید مصطفی هاشمی در ادامه از استاندار همدان قدردانی کرد و ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت سید سعید شاهرخی اظهار کرد: استاندار همدان همیشه پشتیبانی ویژه‌ای از ما داشته و همین امر موجب شد آبفار خود را در ترازی بالا قرار دهد و در این زمان خود را با تاسیسات آب شهری وفق دادیم.

وی انتخاب مهندس حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان را تبریک گفت و ادامه داد: انتخاب آقای حسینی‌بیدار در این سمت را به فال نیک می‌گیریم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی همدان با بیان اینکه بنده این عرصه را ترک نخواهم کرد و در جبهه پشتیبانی به خدمت خود ادامه می‌دهم بیان کرد: هر زمان وسع من برسد در خدمت مردم خواهم بود.

در پایان این مراسم از خدمات مهندس هاشمی؛ مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی تقدیر و مهندس سید هادی حسینی‌بیدار به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب همدان فاضلاب هادی حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان استان همدان معرفی شد آب و فاضلاب روستایی آب و فاضلاب شهری جمع آوری فاضلاب شهری و روستایی مدیرعامل سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی

امتداد - دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به شتاب تغییرات و تحولات در حوزه بانکداری الکترونیک، بر رفع نوآورانه دغدغه های همکاران در ارایه خدمات به مشتریان توسط شرکت ناواکو تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سید عباس حسینی گفت: به منظور شناسایی مسایل و تسریع در مرتفع نمودن مشکلات، شرکت ناواکو باید ارتباط تنگاتنگ و مستمری با مدیریت های شعب بانک در تهران و استان ها داشته باشد.

 

 

وی در خصوص توسعه فعالیت های ناواکو افزود: این شرکت دارای ظرفیت ها و مزیت های رقابتی بسیاری است و می تواند با استفاده از این ظرفیت ها در خارج از حوزه بانک مسکن نیز فعالیت نماید و به درآمدزایی و خودکفایی مالی برسد.

دکتر حسینی با اشاره به اهمیت و ضرورت آگاهی از به روزترین اطلاعات، دانش و مهارت های فناوری اطلاعات برای موفقیت در بازاریابی حرفه ای، یادآور شد: استفاده از فناوری اطلاعات در بازاریابی منجر به جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان وفادار و قدیمی از طریق ایجاد و توسعه پایگاه داده های مشتریان و نیازمندیهای آنها و طراحی نرم افزارهای جدید متناسب با این نیازمندیها می شود و این مهم مستلزم ارتباط تنگاتنگ شرکت ناواکو و حوزه بازاریابی بانک است.

مدیرعامل بانک مسکن در خصوص توسعه فعالیتهای شرکت ناواکو ادامه داد: ظرفیت های بسیاری در شرکت های زیرمجموعه بانک به خصوص در حوزه صندوق های سرمایه گذاری وجود دارد که شرکت ناواکو می تواند با گسترش تعامل و ارتباطات خود با این شرکت ها، فعالیت های خود را توسعه و بهبود بخشد.

دکتر حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به تسریع در ایجاد و توسعه درگاه های پرداخت بانک مسکن برای خریدهای غیرحضوری و اینترنتی و معاملات برخط در بازارهای مختلف، گفت: به زودی با فراهم کردن بستر و زیرساخت های لازم در حوزه TSP و امور مالیاتی، پرداخت مالیات مودیان از طریق درگاه های بانک مسکن امکان پذیر می شود.

وی با ابراز خرسندی از راه اندازی پرداخت عوارض الکترونیک قطعه دوم آزاد راه تهران-شمال در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، از فعال کردن قطعات یکم و پنجم این آزاد راه خبر داد و افزود: با هماهنگی شرکت های مربوطه، به زودی پرداخت عوارض الکترونیک در پنج آزاد راه دیگر نیز به بانک مسکن محول می شود.

شایان ذکر است که شرکت مادر تخصصی ناواکو جزء شرکت های تابعه بانک مسکن است که در زمینه های زیر فعالیت می نماید:

– طراحی، مهندسی، اجرا، نظارت، مشاوره و نگهداری مراکز داده حساس بانکی

– طراحی، نظارت و مشاوره طرح های امنیتی

– سفارشی سازی و تولید سخت افزار ارتباط بانکی

– ارائه راهکارهای جامع سامانه ای هوشمندسازی سازمانی و ارائه راهکارهای سامانه های نرم افزاری و سازمانی

– ارائه خدمات جامع پرداخت الکترونیک و کارتی

– ارائه خدمات جامع ابزارهای الکترونیک بانکی و خدمات رسانی در حوزه پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی کشور

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان