Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نادر جهان آرای عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان افزود: فضاهای هنرستان های استان کهنه است و به لحاظ تجهیزات نیازمند توجه است.

وی اظهار داشت: در نشست هایی که با دست اندرکاران حوزه صنعت استان برگزار شده و هفته آینده نیز نشستی دیگر در این زمینه خواهیم داشت،  هنرستان نساجی احیاء می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه فضاهای آموزشی در گیلان به ویژه در رشت و تالش مشکل دارند، خاطر نشان کرد: در برف اخیر تعدادی از مدارس استان نیز دچار آسیب شد که در این راستا انجمن اولیاء ومربیان همکاری خوبی با مدیران مدارس در برف اخیر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات درباره هدایت تحصیلی دانش آموزان در این استان گفت: گرایش دانش آموزان گیلان به رشته های علوم تجربی فروکش کرده است.

جابر اخلاقی افزود: گرایش دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و نیز تحصیل در هنرستان های مربوطه افزایش یافته اما فضای آموزشی لازم را در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه در مهر ماه امسال به دلیل کمبود مکان، برون سپاری ۱۷۰ دانش آموز در رشته فنی و حرفه ای انجام شد، اظهار داشت: صنایع استان رشته های مورد نیاز را به ما اعلام و در بحث برون سپاری نیز از ما دانش آموز تحویل گیرند.

جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان غروب "چهارشنبه" به ریاست ارسلان زارع استاندار گیلان در استانداری برگزار شد.

گیلان حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها رشت مدارس گیلان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مدارس گیلان دانش آموزان رشت مدارس گیلان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب

محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: رشته آموزشی جدید ساخت درب و پنجره دوجداره در مرکز میناب راه اندازی شده و تا پایان سال هم رشته لوله کشی صنعتی که زیرمجموعه طرح نفت است، راه اندازی می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌هایی که برای مهارت آموزی به بخش خصوصی واگذار می‌شود به هنرجویان بصورت رایگان آموزش می‌دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: در مرکز فنی و حرفه ایی میناب ۱۶ رشته آموزشی وجود دارد که پارسال دو هزار و ۷۹۷ تن در مراکز ثابت و سیار توانستند مهارت فنی دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب