Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:49:05 GMT

مردم برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۶۵۷

مردم برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم باید بدانند برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند تا شهرداری بتواند در قبال آن به شهروندان خدمات مناسب ارائه دهد.

اقبال عباسی ۳۰ بهمن‌ماه در دهمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرهنگ شهرنشینی از ساماندهی تبلیغات شهری و سایر مسائل مهم‌تر است، اظهار کرد: مردم باید بدانند برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند تا شهرداری بتواند در قبال آن به شهروندان خدمات مناسب ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: شهرداری‌ها باید قوانین شهری و شهرداری‌ها را برای مردم تبیین کنند، همچنین نیاز است در راستای فرهنگ شهرنشنی نیز تبلیغات داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه ورودی و خروجی شهرهای چهارمحال و بختیاری وضعیت مناسبی ندارد، خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته پیشنهادی به شهرداری شهرکرد برای طراحی ورودی و خروجی شهرها و تأمین اعتبار آن از سوی استانداری داده شد، اما پس از گذشت این مدت هیچ طرحی از سوی شهردای ارائه نشد.

عباسی اضافه کرد: شهرداری باید در زیباسازی شهری و طراحی المان‌های شهری یک موضوع را به‌عنوان برند در تمامی نقاط مدنظر قرار دهد، در حال حاضر تنها ویژگی مثبت شهر شهرکرد پاکیزگی معابر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی باید نتیجه‌بخش باشد، گفت: درخصوص پیوست فرهنگی و اجتماعی طرح‌ها نمی‌توان به تنهایی در استان تصمیم‌گیری کرد، بخشنامه‌ها باید ضمانت اجرایی داشته باشند و مشخص باشد چه کسی یا چه دستگاهی باید آن را اجرایی کند تا بعد بتوان آن را مطالبه کرد.

قوانین صدور مجوز اصلاح شود

همچنین در ادامه جلسه مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با ارائه طرحی در خصوص ترویج فرهنگ دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بسیاری از نهادهای علمی از جمله دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، بنیاد نخبگان و ... در ترویج این فرهنگ اقداماتی را انجام داده‌اند.

وی افزود: باید فرهنگ دانش‌بنیان در تمام جامعه نهادینه شود و نهادهای دولتی و حکومتی راه را برای نخبگان هموار کنند تا از مهاجرت این افراد به خارج از کشور و سایر استان‌ها جلوگیری شود.

بنیادیان گفت: باید قوانین و شرایط صدور مجوز برای کسب و کارهای نوپا را اصلاح و تسهیل کنند تا بتوان اشتغالزایی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری مديريت شهري چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رحمتی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان بدون هیچ مشکلی تأمین شد.

وی افزود: در این ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۳ روز بازار، ۱۵ بازارچه، ۱۰ نمایشگاه و ۹۹۱ فروشگاه در سطح چهارمحال و بختیاری تشکیل و به مردم ارائه خدمت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تقویت سامانه ۱۲۴ طرح بازرسان و ناظران افتخاری در دستور کار است که با اجرای آن مردم و شهروندان عادی وارد سامانه شده و کد ارجاع برای انجام نظارت، می‌گیرند.

کد خبر 6086437

دیگر خبرها

  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود