Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@04:08:52 GMT

یزدلوله به مسابقات فوتبال امید کشور راه یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۷۶۴

یزدلوله به مسابقات فوتبال امید کشور راه یافت

این مسابقات با حضور تیم‌های فولاد آلیاژی، میرک‌کیش مهریز ، مهربد میبد، تندیس زارچ، آریایزد، یزدخواست ، شهید قندی، یزدلوله و سرخ‌پوشان به مدت ۲ ماه برگزار شد.

در پایان بعد از یزدلوله ، تیم‌های شهید قندی و فولاد آلیاژی به ترتیب دوم و سوم شدند.

زمان و مکان برگزاری لیگ فوتبال امیدهای کشور توسط فدراسیون اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال یزد گفت: حضور تیم‌های استان در لیگ کشور موجب توسعه این رشته و ایجاد انگیزه در بین بازیکنان است .

علیرضا میرجلیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزد: برگزاری لیگ در تمام رده‌های سنی محور اصلی فعالیت‌هیات فوتبال است .

استان یزد  بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری و ۱۰۰ تیم در لیگ استان دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا زمان و مکان فوتبال فوتسال فولاد یزد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی هیات اسکواش گلستان، اشکان اتحادی اظهار کرد: نتایج ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی اسکواش در12  ماهه  سال 1402 از سوی فدراسیون اعلام شد که بر اساس آن استان گلستان با کسب 655 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. به گفته اتحادی، در این ارزیابی یزد  در رتبه نخست قرار دارد. 
اتحادی ضمن تقدیر از همراهی صمیمانه خانواده بزرگ اسکواش استان کسب این موفقیت را محصول پشتکار و همدلی اعضای هیات خواند و خاطرنشان کرد: این رتبه خیره‌کننده درحالی به دست آمده که رتبه گلستان در شروع فعالیت هیات فعلی ۲۹ بوده است. وی با تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان گلستان از رشته ورزشی اسکواش گفت: نگاه ویژه به موضوع استعدادیابی و توسعه همگانی در سطح پایه هدف اصلی هیات اسکواش گلستان است.
گفتنی است هیئت اسکواش استان گلستان از رتبه ٢٩ سال ١۴٠٠ به رتبه پنجم سال ١۴٠١ و رتبه دوم سال ١۴٠٢ ارتقاء داشته است.

دیگر خبرها

  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد