Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@09:22:27 GMT

ریزش کوه در جاده چالوس جان یک نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۸۲۷

ریزش کوه در جاده چالوس جان یک نفر را گرفت

به گزارش صدای ایران مهرداد بابایی اظهار کرد: این حادثه عصر امروز در جاده چالوس بعد از رستوران ارکیده رخ داد.
وی با اشاره به اینکه بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، گفت: تنها مصدوم این حادثه دلخراش خانمی ۱۸ ساله بود که در اثر وارد آمدن ضربه شدید به ناحیه سر و گردن دچار ضربه مغزی شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: با توجه به بارش باران در این محور و لغزندگی جاده، تکنسین‌های اورژانس تمام توان خود را برای هر چه سریع‌تر رسیدن بر بالین مصدوم به کار بردند و به محض رسیدن اقدامات احیا را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی گفت: مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه و احیا توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شد و متأسفانه جان خود را از دست داد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ریزش کوه جاده چالوس صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس