Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مسابقه این دو تیم که عصر چهارشنبه در سالن مملو از تماشاگر المپیک شهر گنبدکاووس برگزار شد، شاگردان عظیم جزیده در یک بازی خوب و حساب شده، موفق به شکست صدرنشین مسابقات لیگ برتر شدند و سه امتیاز شیرین این دیدار خانگی را به دست آوردند.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در گیم نخست این مسابقه باوجود عقب افتادن سه امتیاز در ابتدای بازی از میهمان خود که تا امتیاز ۱۶ این فاصله ادامه داشت، موفق شدند با بازی خوب خود در امیتاز ۱۷ با حریف مساوی شده و در حالی که امتیازهای دو تیم برابر پیش می‌رفت، در نهایت تیم شهرداری ورامین توانست این گیم را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود خود تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گیم دوم اما گنبدی‌ها با حمایت پرشور تماشاگران، بازی خوب خود در گیم اول را ادامه دادند و موفق شدند چند امتیاز از حریف پیش افتاده و با حفظ این فاصله و افزایش آن، درنهایت این گیم را با حساب ۲۵ بر ۱۷ به سود خود به پایان ببرند تا هر دو تیم در گیم شماری برابر شوند.

در گیم سوم این بازی، تیم شهرداری ورامین با بازی خوب خود چند امتیاز از گنبدی‌ها جلو افتاد اما تیم میزبان به بازی برگشت و در امیتاز ۹ دو تیم برابر شدند و در ادامه تیم میزبان به امتیاز ۱۶ رسید که در این امتیاز بازیکن شماره هشت ورامین و در ادامه کادر فنی آن نسبت به تصمیم داور اعتراض کردند و داور هم به این بازیکن خاطی کارت زرد نشان داد.

اعتراض ورامینی‌ها سبب درگیری بین برخی بازیکنان دو تیم و سرمربی ورامین با یکی از عوامل اجرایی شد که به این دلیل بازی برای دقایقی متوقف شد اما با شروع مجدد بازی، این گنبدی‌ها بودند که بدون توجه به حاشیه‌سازی ورامینی‌ها، با بازی خوب خود در دفاع و سرویس، این گیم را ۲۵ بر ۲۰ به نفع خود به پایان بردند.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس که دو گیم قبلی را با پیروزی پشت سر گذاشته و با تشویق بی وقفه تماشاگران خود، روحیه مضاعفی گرفته بودند، گیم چهارم را بسیار خوب شروع کردند و در نهایت این دست را  هم همانند گیم سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کردند تا با نتیجه سه بر یک، حریف قدرتمند خود را با شکست بدرقه کرده و سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود نمایند.

شهرداری گنبدکاووس با این بُرد ارزشمند به دهمین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر والیبال دست یافت و با ۲۷ امیتاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

قضاوت این بازی بر عهده علیرضا غریب به عنوان داور اول و اسماعیل رزقی به عنوان داور دوم بود و آقایان اصغر حاج کاظمی و خلیل یگانه مجد نیز نماینده و ناظر فدراسیون والیبال بودند ضمن اینکه تماشای این بازی به سبب خرید تمامی بلیط‌ها توسط سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان، برای افزون بر سه هزار گنبدی حاضر در سالن رایگان بود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بازی جدول شهرداری لیگ برتر والیبال مسابقات لیگ برتر انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرداری گنبدکاووس بازی خوب خود تیم شهرداری دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.   ­این دیدار‌ها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.   گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • جام ملت های فوتسال آسیا | کامبک شیرین یوزهای ایران مقابل بحرین