Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@03:58:38 GMT

شبکه فرسوده آبرسانی سرفاریاب نیازمند تعویض است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۹۰۵

شبکه فرسوده آبرسانی سرفاریاب نیازمند تعویض است

نامزد انتخابات مجلس یازدهم با اشاره به راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب شرب سرفاریاب گفت: تا رسیدن به کیفیت مطلوب نیازمند تعویض لوله‌های فرسوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نطق انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز به پایان رسید.

عدل هاشمی‌پور در جمع مردم سرفاریاب با بیان اینکه می‌بایست از فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم، افزود: به برکت نظام اسلامی طی چهار دهه خدمات ارزنده‌ای در کشور انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: دموکراسی یعنی دخالت مردم در تعیین سرنوشت خودشان از برکات انقلاب اسلامی است و هر چهار سال مردم را پای صندوق رأی می‌کشاند تا نماینده مجلس را انتخاب کنند.

هاشمی‌پور با اشاره به خدمات صورت گرفته در سرفاریاب طی سه سال اخیر افزود: جاده طسوج شرایط نامناسبی داشت به دکتر خادمی استاندار وقت گفتم بخش خصوصی توان کار ندارد به بنیاد مسکن واگذار شد که هم اکنون هفت کیلومتر از این جاده انجام شده مابقی در شرف انعقاد قراداد است.

وی تصریح کرد: جاده دمه با قرار داد۱۷ میلیارد تومانی با پیمانکار در دو جبهه کاری فعال و جاده امامزاده یحیی به جاده پاتاوه وصل می شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه خط لوله ۴۲ اینچ گاز از سرفاریاب عبور می‌کند، افزود: به خاطر عبور این خط از سرفاریاب و خسارات مالی و جانی که بر مردم تحمیل شده است، با وزیر نفت رایزنی کردم یک و نیم میلیارد تومان از وزارت نفت برای سالن ورزشی سرفاریاب اختصاص یافت و اکنون آماده بهره‌برداری است. درمانگاه از محل همین اعتبار احداث شد و چمن مصنوعی نیز در کوتاهترین زمان ممکن احداث خواهد شد.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: پیگیر نیازهای مردم هستم و تشخیص می‌دهم چه مطالباتی دارند آدمی نیستم که به من بگویند این کار را انجام بده.

وی از احداث پایگاه ۱۱۵ تلخاب سرفاریاب و اختصاص دو دستگاه آمبولانس از ۱۳ دستگاه آمبولانس حوزه انتخابیه به دیگر خدمات صورت گرفته در سرفاریاب با پیگیری و رایزنی خود نام برد و گفت: اورژانس و سردخانه مندان مصوب شده است.

هاشمی‌پور همچنین از جلب کمک‌های خیرین برای مساجد، مصلاها و حسینیه‌ها خبر داد و افزود: ۵۰۰ میلیون تومان به مساجد سرفاریاب و ۵۰ میلیون تومان به امازماده علی کمک شد.

هاشمی‌پور با باین اینکه بدون بهره‌گیری از موسساتی که کار خیر انجام می‌دهند نمی‌توان این منطقه را ساخت، از دبیرستان سه کلاسه خیرساز سادات، اختصاص 6 کانکس به حوزه سرفاریاب به دیگر خدمات نام برد.

هاشمی‌پور با اشاره به راه‌اندازی تصفیه‌خانه سرفاریاب گفت: لوله‌های فرسوده سطح شهر باید تعویض شوند تا آب به کیفیت لازم برسد.

وی از پیگیری بخشودگی بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی شورای شهر به آب و فاضلاب خبر داد و گفت: با رایزنی وزیر نیرو به صفر رسید مردم از پرداخت این پول معاف شدند.

 هاشمی پور افزود: به برکت نظام گازرسانی در حوزه انتخابیه از ۴۲ درصد به ۹۵ درصد طی سه سال اخیر رسید. اخذ محوز گازرسانی به دلی خلیفه‌ای، ده خلیفه، جمال‌الدین، امامزاده محمود و دلی جی صورت جلسه دارند.

این نامزد اتخابات مجلس افزود: جوانی را زیر نخل‌های آبادان و خرمشهر هدیه کردیم تجربه‌ای که کسب کردم می خواهم برای مردم هزینه کنم.هشت هزار میلیارد تومان پروژه از نیروگاه تا سد از پتروشیمی و باند فرودگاه و جاده پاتاوه تا جاده آب حیات، دمه، تشان به لنده از جمله اقدامات مؤثر است.

وی با بیان اینکه بارها گفتم با یک چشم فقط خوبی می‌بینم با چشم دیگر به بدی‌های خود فکر می‌کنم و به بدی دیگران کاری ندارم، افزود: هر بدی در حقم کردند به خدا می‌سپارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات کهگیلویه خبرگزاری فارس مجلس یازدهم هاشمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر زلزله بیخ گوش پایتخت

رئیس شورای شهر تهران گفت: ما در کشور شاهد تعداد زیادی از ساختمان‌های فرسوده هستیم و با این شکل، خطر زلزله بیخ گوشمان است و چنانچه زلزله‌ای رخ دهد بسیاری از این ساختمان‌ها فرو می‌ریزند.

به گزارش مشرق، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نوسازی ساختمان‌های فرسوده در تهران و کشور گفت: در کشور شاهد تعداد زیادی از ساختمان‌های فرسوده هستیم و با این شکل، خطر زلزله بیخ گوشمان است.

آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوبی به حرم عبدالعظیم حسنی (ع) از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین در قالب یکصدوشانزدهمین پویش امید و افتخار صبح امروز با حضور مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام قاضی عسگر؛ تولیت حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، رضا شنگی؛ شهردار منطقه ۲۰ و مهدی صداقتی؛ مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برگزار شد.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در این مراسم، اظهار کرد: همه تلاش ما بر آسایش مردم است تا بتوانیم آن را با کارهای عمرانی و آبادانی فراهم کنیم.

وی افزود: خدمت به مردم و آبادانی موضوع بسیار با ارزشی است و این موضوع ناگفته نماند که خیلی از مشاغل به آبادانی و عمران وابستگی دارد.

چمران به ساخت و ساز در شهر تهران اشاره کرد و گفت: ساختمان‌سازی پایه‌های تولید اقتصادی در کشور است، البته ساختمان‌سازی باید به گونه‌ای شکل بگیرد که مقررات و قوانین آن به طور کامل رعایت شود.

رئیس شورای شهر تهران به نوسازی بافت فرسوده و ساختمان‌های فرسوده در تهران و کشور اشاره کرد و افزود: ما در کشور شاهد تعداد زیادی از ساختمان‌های فرسوده هستیم و با این شکل، خطر زلزله بیخ گوشمان است و چنانچه زلزله‌ای رخ دهد بسیاری از این ساختمان‌ها فرو می‌ریزند و باید این ساختمان‌ها نوسازی شوند.

وی گفت: باید ساختمان‌های محکم، زیبا، و همراه با آرامش مردم بسازیم و این مسئله از هر جهتی کار شایسته و همراه با صواب خواهد بود و به اقتصاد کشور نیز کمک خواهد کرد.

چمران تصریح کرد: در مقطعی کارهای عمرانی متوقف شد و همین مسئله آسیب‌های جدی را به اقتصاد وارد کرد، اما ما در این دوره از مدیریت شهری در تلاش هستیم که ساخت و ساز را رونق بدهیم. البته ساخت و ساز باید بر اساس طرح جامع انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: در حوزه ساخت و ساز می‌توانیم از مشارکت مردم استفاده و خانه‌های فرسوده را نوسازی و بازسازی کنیم.

وی به موضوع بودجه‌ریزی در مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: در سال گذشته شورای شهر تهران ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جدا از اعتبار در نظر گرفته شده در حوزه حمل و نقل پیش‌بینی کرد و امسال نیز رقم قابل توجهی در حوزه حمل و نقل تخصیص پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان
  • طرح تعویض شبکه اصلی آب ۲۰ روستای دهلران اجرا شد
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد
  • ثبت ۵۷ میلیون تردد جاده ای سال قبل در مازندران
  • خطر زلزله بیخ گوش پایتخت
  • متکی: نیازمند تحول در شکل و محتوای کار مجلس هستیم
  • آبرسانی پایدار به ۷۱ روستای ایلام در دولت سیزدهم
  • اختصاص اعتبار برای اصلاح شبکه توزیع آب ایلام