Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@06:24:43 GMT

آرسنال زمان ما قطعا این لیورپول را شکست می داد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۹۱۵

آرسنال زمان ما قطعا این لیورپول را شکست می داد

ینس لمان، دروازه بان سابق آرسنال، معتقد است که آرسنال شکست ناپذیر در فصل ۴-۲۰۰۳ از لیورپول کنونی قوی تر بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان آلمانی بخشی از تیم رویایی آرسن ونگر در فصل ۴-۲۰۰۳ بود. آرسنال در این فصل موفق شد بدون حتی یک شکست به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند؛ رکوردی که بعد از آن هیچ تیمی تا به حال موفق به ثبتش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیورپول اما تا به اینجای فصل در ۲۶ بازی ۲۵ پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. شاگردان یورگن کلوپ این شانس را خواهند داشت که فصل را بدون شکست به اتمام رساندند تا به نوعی رکورد آرسنال رویایی ونگر را تکرار کرده باشند. آن ها همچنین این شانس را خواهند داشت که از رکورد ۴۹ بازی بدون شکست آرسنال عبور کنند. لیورپولی‌ها تا به اینجا ۴۳ بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته‌اند.

 

 

 

 

ینس لمان، دروازه بان سابق آرسنال، اما معتقد است که آرسنال شکست ناپذیر در فصل ۴-۲۰۰۳ از لیورپول کنونی قوی تر بوده است. او در این باره گفت: " لیورپول داستان شگفت انگیزی دارد. آنها تمام موارد لازم برای تبدیل شدن به یک قهرمان بدون شکست را دارا هستند. آن ها یک تیم خارق العاده و بسیار سازمان یافته هستند و همچنین گاهی اوقات کمی خوش شانس هم هستند.

 

من فکر می کنم تنها تیمی که می تواند شکست ناپذیری لیورپول را از بین ببرد منچسترسیتی خواهد بود. با این وجود معتقد هستم که آرسنال زمان ما به طور قطع مقابل این لیورپول به پیروزی می رسید."

 

 

آرسنال لیورپول ینس لمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال لیورپول ینس لمان بدون شکست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

شانس تیم عربستانی برای جذب محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول انگلیس در نقل‌وانتقالات تابستانی بیشتر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان انگلیس؛ محد صلاح در پی جدایی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، قرار است این تیم را ترک کند.

یورگن کلوپ آلمانی در پایان فصل از جمع لیورپولی‌ها جدا خواهد  شد. مدعی اصلی جذب محمد صلاح نیز الاتحاد عربستان است که می‌خواهد برای امضای قرارداد خرید این بازیکن مصری 200 میلیون پوند (233 میلیون یورو) پرداخت کند.

همچنین بر اساس گزارش برخی رسانه‌های انگلیسی؛ لیورپول محمد کودوس، هافبک 23 ساله غنانی تیم وستهام را به عنوان گزینه جایگزین محمد صلاح برای فصل آینده در نظر گرفته است.

اضافه شدن دو تیم دیگر عربستانی به کارزار جذب لوکاکو

محمد صلاح در سال 2017 از رم به لیورپول رفت و در این فصل 38 بازی برای تیم انگلیسی در تمامی تورنمنت‌ها انجام داد که در آنها 24 گل و 13 پاس گل به ثمر رساند. ارزش بازار این بازیکن 31 ساله، طبق گزارش پورتال اینترنتی ترانسفرمارکت 65 میلیون یورو است.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح
  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام