Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:49:30 GMT

جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات در ساوجبلاغ برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۹۴۰

جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات در ساوجبلاغ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مرتضی کاظمی گفت: با هرگونه ایجاد کارناوال و اجتماعات در دوران پیش و پس از انتخابات که باعث اخلال در نظم عمومی شهرستان توسط هر یک از نامزدها یا وابستگان آنها باشد به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: به نامزدهای انتخاباتی توصیه می‌کنیم رعایت اخلاق اسلامی و عدم تخریب رقبا را سرلوحه کار خود قرار دهند و با هرنوع هنجارشکنی دستگاه قضائی، قاطعانه بخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست همچنین حیدر جعفری تصریح کرد: تمامی گزارشات تخلف و فعالیت هر یک از نامزدها در سطح شهر و شبکه مجازی به صورت مستمر رصد می‌شود و همه بدانند که به همه تخلفات پیش از برگزاری و پس از اعلام نتایج انتخابات با توجه به وظیفه ذاتی دستگاه قضائی مبنی در ایجاد نظم و برخورد با تخلفات و جرایم رسیدگی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ متذکر شد: همه نامزدها بر روند فعالیت تبلیغاتی خود و شعارهایشان نظارت جدی داشته باشند.

کد خبر 4857449

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر ساوجبلاغ دستگاه قضایی انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی وزیر کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 739627

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • استقبال از فصل بهار، فصل شکوفایی درختان در ساوجبلاغ
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی