Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قربانی عصر چهارشنبه در همایش آموزشی و توجیهی مجریان برگزاری انتخابات در گناباد افزود: از این میان ۴۴ نفر عضو هیات‌های اجرایی انتخابات در چهار حوزه اصلی و فرعی شهرستان‌های گناباد و بجستان هستند.

وی ادامه داد: ۶۰۹ نفر اعضای شعب و نمایندگان فرماندار، کاربران و منشی های شعب اخذ رای گناباد و بجستان را تشکیل می‌دهند که ۴۲۴ نفر مربوط به گناباد و ۱۸۵ نفر مربوط به بجستان است و تعداد اعضای هیات‌های بازرسی و محافظان و دست‌اندرکاران تامین امنیت انتخابات در این شهرستان‌ها به ترتیب ۱۲۳ و ۴۲۷ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۶۵ هزار و ۸۳۴ نفر در شهرستان گناباد و ۲۲ هزار و ۶۴۸ نفر در شهرستان بجستان واجد شرایط اخذ رای هستند.

قربانی افزود: از مجموع ۱۸ مرحله برگزاری انتخابات ۱۶ مرحله مقدماتی به نحو احسن انجام شده و دو مرحله دیگر تا پایان زمان اخذ رای برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: از مجموع ۲۹ نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان ۱۲ نفر در عرصه تبلیغات حضور دارند و تا موعد مقرر به انجام تبلیغات می‌پردازند.

وی گفت: قانونمداری و رعایت مر قانون باید ملاک عمل دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات قرار گیرد و با مدیریت مطلوب نباید اجازه داد خدشه‌ای به برگزاری مطلوب انتخابات وارد شود.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات تامین امنیت تبلیغات قانون مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات گناباد و بجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

علی درویشی روز پنجشنبه در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان های بدره و ملکشاهی با بیان اینکه ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند اظهار کرد: از این تعداد این اداره متولی برگزاری آزمون برای پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی با بیان اینکه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی امروز و فردا برگزار می شود افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

وی یاداور شد: از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است