Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در روز جمعه، تصریح کرد: در شرایط فعلی پاسخ فشار حداکثری، مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات خیلی از نامزدها امتحان خود را پس داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم یا به کارکرد رای می‌دهند یا به برنامه. افرادی هم که معرفی شدند نیز کارنامه مشخص دارند و همچنین برخی دارای برنامه مشخص هستند. مردم می توانند بین برنامه روشن و کارنامه مثبت افراد برای انتخاب نامزد مورد نظر، دست به انتخاب بزنند.

وی گفت: در گام دوم انقلاب همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حضور جوانان تاکید کردند، انتظار است مجلس رنگ و بوی جوانانه بگیرد. انتخاب من نیز به لیستی که دغدغه جوانان مملکت در آن فهمیده شود، نزدیک تر است.

وزیر ارتباطات در خصوص پیامک های تبلیغاتی که از سوی برخی کاندیداهای انتخاباتی برای کاربران تلفن همراه ارسال می شود گفت: شکایت هایی در این خصوص از مردم دریافت کرده ایم اما این که اپراتورها منابعی در اختیار نمایندگان قرار داده اند یا خیر را نه می توانم رد کنم نه تکذیب. شکایت از افرادی که به صورت غیرقانونی اطلاعات مردم را بدست آوردند را حتما پیگیری خواهیم کرد، ضمن این که شکایات مردم در این خصوص را از سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات جمع آوری کرده و آن ها را  به مراجع ذیصلاح ارسال می کنیم.

جهرمی همچنین درباره آمادگی زیرساخت های ارتباطاتی کشور برای برگزاری انتخابات تاکید کرد: بخشی از مسوولیت انتخابات بر دوش حوزه ارتباطات است. ارتباطات شعب اخذ رای از طریق شبکه ملی ارتباطات برقرار می‌شود. شبکه ملی اطلاعات به سپر دفاعی دژفا مجهز است و تیم های کارشناسی آمادگی کامل برای انجام وظیفه ای که برعهده شان هست را دارا هستند. حملاتی که طی دو هفته گذشته رخ داده، با قدرت دفاعی دفع شد و اثر زیادی روی کارکرد ما نداشته است.بنابراین جای نگرانی نیست و ما آماده برگزاری انتخابات هستیم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: در حاشیه جلسه دولت حملات سایبری انتخابات مجلس یازدهم انتخابات 98 آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷ عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

امیر سرتیپ دوم خلبان رحیم عینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به تشریح جزئیات این عملیات‌ها پرداخت و اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام هفت سورتی پرواز اورژانس هوایی توانستند مصدومان را به بیمارستان منتقل کنند.

وی افزود: طی هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی استان‌های کرمانشاه و همدان، بیمارانی از شهرستان‌های مختلف شامل اسلام آبادغرب، اسدآباد، فامنین، نهاوند و رزن به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: خلبانان این پایگاه توانستند هفت نفر از هموطنان‌مان را که به علت سوختگی، تصادف شدید و قطع عضو چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل کنند.

عینی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

عینی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6056566

دیگر خبرها

  • تشریح ۳ اولویت مهم آذربایجان شرقی/۲۷۱ کیلومتر مرز اقتصادی داریم
  • 12 رخداد هفته به روایت اکونومیست/ هواوی، آیفون را در چین پشت سر گذاشت
  • روز آخر انتخابات روسیه زیر سایه حملات هوایی اوکراین و حرکت اعتراضی مخالفان پوتین
  • تحولات اوکراین| تلاش کی‌یف برای تاثیرگذاری بر انتخابات در روسیه با افزایش حملات به شهرهای مرزی
  • مشارکت ۶۰ درصدی مردم روسیه در روز دوم انتخابات/ افزایش حملات سایبری به سیستم‌های انتخاباتی
  • از حملات سایبری به سامانه‌های رای گیری تا حمله به پالایشگاههای روسیه
  • انجام ۷ عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • حضور دولت ‌در بازار کارکرد تنظیم‌کننده دارد
  • کاهش آمار فوتی‌های جاده‌ای نسبت به سال گذشته در آستارا
  • استفاده آمریکا از هکر‌ها برای ضربه زدن به انتخابات روسیه