Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور چهارشنبه شب با حضور در منزل شهید سیدمهدی اکرمی با والدین این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو رئیس جمهور چهارشنبه شب با حضور در منزل شهید سیدمهدی اکرمی با والدین این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در این دیدار تاکید کرد: شهادت مقام والایی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم و انقلاب و نظام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همه ما از خدا می‌خواهیم که از شفاعت شهدا و ائمه هدی برخوردار باشیم و در این شرایط سخت بتوانیم در حد توان و امکان به مردم خدمت کنیم.

روحانی با بیان اینکه در تاریخ کمتر کشوری این همه از سوی دشمنان تحت فشار، تحریم و تهدید بوده است، گفت: خوشبختانه مردم مقاوم کشور ما در مقابل همه این تهدید‌ها و فشار‌ها ایستادگی و مقاومت کردند و در همه روز‌های سخت به صحنه آمدند و ما هیچ وقت احساس خستگی را در چهره مردم ندیدیم.

وی با اشاره به انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند گفت: در انتخابات‌های مختلف مردم با رأی خود بار مسؤولیتی بر دوش انتخاب شوندگان می‌گذارند.  ان شاءالله همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت خداوند باشد و شرمنده شهدا نباشیم.

در این دیدار پدر و مادر شهید اکرمی با بیان خاطراتی از شهادت فرزند خود، برای مسؤولین نظام در خدمت به مردم آرزوی موفقیت کردند.

شهید سیدمهدی اکرمی فرزند اول خانواده در ۱۶ سالگی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و بیستم فروردین ماه ۶۶ در سن ۱۹ سالگی به فیض شهادت نائل شد.

پیکر شهید سیدمهدی اکرمی که دانشجوی الکترونیک دانشگاه تهران بود پس از ۸ سال در سال ۷۴ به آغوش خانواده بازگشت.

در این دیدار که حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و ایثارگران هم حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود توسط رئیس جمهور به خانواده این شهید والامقام اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور با تغییر برنامه سفر به دامغان رفت

با توجه به درخواست مردم شهرستان دامغان برای دیدار با رئیس جمهور در این شهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برنامه سفر خود به استان سمنان را تغییر داده و برای دیدار با مردم دامغان هم‌اکنون و در روز دوم سفر خود وارد این شهرستان شد.

رئیسی قرار است با حضور در مصلای نماز جمعه دامغان، برای مردم دامغان سخنرانی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • رئیس جمهور با تغییر برنامه سفر به دامغان رفت
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • مردم استان سمنان در انتظار دیدار با رئیس جمهور