Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور چهارشنبه شب با حضور در منزل شهید سیدمهدی اکرمی با والدین این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس روحانی در این دیدار تاکید کرد: شهادت مقام والایی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم و انقلاب و نظام دارند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همه ما از خدا می‌خواهیم که از شفاعت شهدا و ائمه هدی برخوردار باشیم و در این شرایط سخت بتوانیم در حد توان و امکان به مردم خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با بیان اینکه در تاریخ کمتر کشوری این همه از سوی دشمنان تحت فشار، تحریم و تهدید بوده است، گفت: خوشبختانه مردم مقاوم کشور ما در مقابل همه این تهدیدها و فشارها ایستادگی و مقاومت کردند و در همه روزهای سخت به صحنه آمدند و ما هیچ وقت احساس خستگی را در چهره مردم ندیدیم.

وی با اشاره به انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند گفت: در انتخابات‌های مختلف مردم با رای خود بار مسئولیتی بر دوش انتخاب شوندگان می‌گذارند. ان شاءالله همه ما به گونه ای عمل کنیم که مورد رضایت خداوند باشد و شرمنده شهدا نباشیم.

در این دیدار پدر و مادر شهید اکرمی با بیان خاطراتی از شهادت فرزند خود، برای مسئولین نظام در خدمت به مردم آرزوی موفقیت کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و ایثارگران هم حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود توسط رییس جمهور به خانواده این شهید والامقام اهدا شد.

شهید سیدمهدی اکرمی فرزند اول خانواده در ۱۶ سالگی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و بیستم فروردین ماه ۶۶ در سن ۱۹ سالگی به فیض شهادت نائل شد. پیکر شهید سیدمهدی اکرمی که دانشجوی الکترونیک دانشگاه تهران بود پس از ۸ سال در سال ۷۴ به آغوش خانواده بازگشت.

رئیس‌جمهور: مردم با همان مقاومت روزهای اول انقلاب در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند

حسن روحانی گفت: در جنگ اقتصادی همه مردم ایران فشار سنگینی را تحمل می کنند و با همان رشادت و مقاومت روزهای اول انقلاب در برابر توطئه دشمنان ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل رسول سجاد جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی و معنوی با این جانباز سرافراز دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های مردم و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، تاکید کرد: در این جنگ اقتصادی نیز همه مردم ایران فشار سنگینی را تحمل می کنند و با همان رشادت و مقاومت روزهای اول انقلاب در برابر توطئه دشمنان ایستادگی می کنند.

روحانی همچنین از زحمات و ایثارگری های خانواده این جانبازان قدردانی کرد.

این جانباز گرانقدر در عملیات کربلایی ۵ به درجه جانبازی نایل آمد.

در این دیدار که حجت الاسلام شهیدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود توسط رئیس جمهور به این جانبار گرانقدر دوران دفاع مقدس اهدا شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حسن روحانی شهید اکرمی رئیس جمهور صراط دشمنان ایستادگی می کنند حجت الاسلام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • اهمیت روز قدس امسال/ ایستادگی روزه‌داران غزه در برابر رژیم سفاک
  • مقاومت و ایستادگی مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • توصیه‌ها و تاکیدات رئیس جمهور در دیدار خیرین
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • اخبار سیاسی ۶ فروردین؛ حکم دیگر رهبر انقلاب برای روزه‌داران/تاکید رئیسی بر جلوگیری از رخنه فساد
  • عقب‌نشینی کیهان از دروغ «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد