Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:15:27 GMT

اجرای همزمان شبکه اصلی و فرعی پایاب سد گیوی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۲۳۰۵

اجرای همزمان شبکه اصلی و فرعی پایاب سد گیوی

ایسنا/اردبیل امام جمعه شهرستان کوثر خواستار اجرای شبکه اصلی و فرعی پایاب سد گیوی شد.


حجت الاسلام عسگر بیگی ۳۰ بهمن در  آیین کلنگ زنی و اجرای شبکه آبیاری سد گیوی اظهار کرد: انتظار 15 ساله مردم کوثر امروز به سررسید و در ایام پربرکت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اجرای این پروژه ارزشمند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کوثر این شهرستان را دارای مردمانی نجیب و باسواد اعلام و خاطرنشان کرد: شهرستان کوثر نیازمند پیشرفتهای بزرگ است که در سایه نظام جمهوری اسلامی محقق خواهد شد.
بیگی خواستار اجرای همزمان شبکه فرعی و اصلی پایاب سد کوثر شد و بیان کرد: در صورت تعلل در اجرای آن ما با از دست دادن فصل کاری باید چند سال نیز منتظر اجرای شبکههای اصلی و فرعی باشیم که اصلا مطلوب نیست.
وی با تقدیر از مدیران عامل بانک های سپه و کشاورزی گفت: هزاران هکتار از زمین های منطقه مستعد تبدیل شدن به باغات مثمر است.
امام جمعه خلخال مهاجرت معکوس در این شهرستان را مستلزم ایجاد پروژههای عظیم ملی همچون پایاب سد گیوی دانست و افزود: با این اقدامات هزاران نفر جمعیت این شهرستان که در سالهای قبل وجود داشت دوباره با رغبت به این منطقه باز میگردند.
فرماندار خلخال کوثر نیز از اجرای همزمان شبکه اصلی و فرعی این سد خبر داد.
کنعانی خاطرنشان کرد: با اجرای شبکه آبیاری پایاب سد گیوی کشاورزی منطقه متحول خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سد پایاب پایاب سد گیوی اصلی و فرعی اجرای شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد

ایسنا/خوزستان معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه خبر داد.

مهدی روحانی نژاد در نشست ابرپروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها که امروز (۵ اردیبهشت) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های پروژه ملی توسعه شبکه فیبر نوری، این بوده که از شهرهای برخوردار آغاز نشده است و در هر شهری که مجوز داده شد، اپراتور مربوطه کار خود را آغاز کرده است. در این پروژه، عدالت اقتصادی و اجتماعی مدنظر است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در کل دنیا، این پروژه ۱۰ ساله انجام می‌شود اما ما به دنبال اجرای سه ساله آن هستیم. اپراتور نباید بالاشهر پایین‌شهر کند، بلکه باید کل شهر را پوشش دهد و ظرف ۳۰ روز اتصال برقرار ‌شود. حداقل اینترنت ارائه‌شده ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است و مشترک نباید کمتر از ۱۰۰ مگابایت دریافت کند. اپراتورها اکنون اینترنت را با  ۳۰ تا ۵۰ مگابایت ارائه می‌دهند و حداکثر ۳۰۰ مگابایت است اما تعهد اکنون در شبکه فیبر نوری، حداقل ۱۰۰ مگابایت است.

روحانی نژاد ادامه داد: مردم برای اتصال به اینترنت شبکه فیبر نوری نباید پولی پرداخت کنند دولت یارانه فیبر نوری را پرداخت می‌کند پس نباید از مردم پول دریافت شود بلکه فقط کافی است هزینه سرویس اشتراک ماهانه را پرداخت کنند. بر اساس طرح وزارت ارتباطات در هیات وزیران، برای همه مدارس نیز اتصال مودم و سرویس یکساله رایگان ارائه می‌شود.  

معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: خوزستان، جز اولین استان‌هایی بود که علاقه‌مندی برای اجرای این پروژه در آن دیده می‌شد اما کار آغاز نشد و علاقه‌مند هستیم بودجه اجرای طرح فیبر نوری ۱۴۰۳ در خوزستان مصرف شود. تا اردیبهشت ماه نیز شبکه فیبر نوری استان قم و تا خردادماه استان ایلام افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: اپراتورها حداکثر ظرف چهار ماه باید حفاری لازم برای اجرای شبکه فیبر نوری را انجام دهند که متناسب با استانداردها خواهد بود. از نظر زمان‌بندی، شهر اهواز زودتر انجام می‌شود چون به دلیل پروژه فاضلاب، تاب‌آوری شهر پایین آمده است. البته سرعت کار با وجود شرکت مبین‌نت بیشتر خواهد شد.

روحانی نژاد افزود: برای شهر خرمشهر نیز برنامه‌ریزی شده است که تا سوم خرداد بتوانیم این پروژه را افتتاح کنیم و اولین شهر تحت پوشش در استان خواهد بود. سرعت حفاری و سرعت ترمیم معابر، دغدغه شهرداری‌ها است که حداکثر در چهار ماه باید انجام شود. تجربیات یک سال و نیم گذشته در ۲۹ استان، ارزشمند است و می‌توان این تجربیات را انتقال داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان