Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رحمانی فضلی وزیر کشور در گفت و گو با رادیو معارف در خصوص آخرین آمادگی های وزارت کشور برای برگزاری انتخابات دوم اسفند گفت: انتخابات امر بسیار مهمی است و یکی از برکات انقلاب اسلامی است که به یمن و برکت امام و شهدا نصیب ایران شده است.

وی افزود: انتخابات، تجلی مشارکت مردم در سرنوشت کشور و خودشان است.

وزیر کشور اظهار کرد: از اردیبهشت ماه با تأسیس ستاد انتخابات کشور، برنامه‌ها را برای انتخابات پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که اقدامات زیادی باید انجام شود تا در نهایت مردم در روز انتخابات که جمعه این هفته خواهد بود، سر صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

وی افزود: چندین دستگاه به وزارت کشور در امر انتخابات کمک می‌کنند؛ از جمله صداوسیما، ثبت احوال، شورای نگهبان و هیأت‌های نظارت که تعامل بسیار خوبی داریم.

وزیر کشور عنوان کرد: انتخابات در قریب به ۵۵ هزار شعبه اخذ رأی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، و در مجموع بیش از یک میلیون نفر در روند برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: بر اساس مجموعه اقدامات انجام شده و با توکل بر خداوند، برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم.

وزیر کشور ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: با توجه به تأکیدات رهبری معظم و رئیس جمهور محترم، کم هزینه ترین و پر منفعت ترین اقدام مردم برای استقامت و مقاومت در برابر اقدامات دشمنان حضور در انتخابات است و هر بار که مردم در انتخابات حضور پرشور داشتند، برنامه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

وزیر کشور در پایان ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم در انتخابات روز جمعه، دل رهبری و ملت شاد شود و پاسخ قاطعانه ای به دشمنان ایران داده شود.

انتهاى پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، سرلشکر عبدالرحیم موسوی در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا می‌کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌ها زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز