Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 15 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصر ایران، سرفه می‌تواند نشانه یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های جهان باشد. طبق پیش‌بینی‌های سازمان بهداشت جهانی، برونشیت تا چند سال آینده به سومین علت مرگ در دنیا تبدیل خواهد شد.
بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به برونشیت سیگار می‌کشند. کسانی که به طور مداوم در معرض دود، آلودگی هوا یا در محیط‌های دارای آزبست هستند، باقی مبتلایان به این بیماری را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 485303 برچسب‌ها بیماری ریوی سازمان بهداشت جهانی دخانیات - سیگار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بیماری ریوی سازمان بهداشت جهانی دخانیات سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی فوتسال نیز به شمار می‌رود با دوئل سراسر تاکتیکی، هیجان‌انگیز و نزدیک مربیان بزرگ دنیا، میان تیم‌های ازبکستان و ویتنام پیگیری شد که در نهایت ازبک‌ها با تئوریسین بزرگ خود وناسیو لوپز اسپانیایی، تیم ملی ویتنام با مربیگری دیگو جوستوزی آرژانتینی را شکست دادند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت ها شدند.

تیم ملی ازبکستان که با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یافته بود و میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بازی را به سبک خود مدیریت کرد و سعی داشت با حفظ کردن توپ به دنبال راهی برای گلزنی باشد که در لحظه‌ای غفلت، ویتنامی‌ها زهر خود را ریختند و نتیجه را پیش افتادند.

در نیمه دوم، ازبک‌ها پیروز بازی و نیمه مربیان بودند و موفق شدند ضمن به تساوی کشیدن بازی، در لحظات پایانی به گل پیروزی بخش دست یافتند تا برتری دراماتیکی را برای خود رقم بزنند.

دیگو جوستوزی و تیم ملی فوتسال ویتنام با این شکست، همچنان شانس صعود به جام جهانی را در بازی‌های پلی‌آف جستجو می‌کنند و باید دید در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تیم‌های افغانستان، ویتنام، عراق و قرقیزستان، چهار تیمی خواهند بود که در پلی‌آف به مصاف همدیگر خواهند رفت و در نهایت یک تیم به عنوان نماینده پنجم قاره کهن مسافر جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران