Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@13:21:45 GMT

ماسکی که قفل گوشی‌تان را باز می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۲۴۱۷

ماسکی که قفل گوشی‌تان را باز می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دانیل باسکین طراحی از سانفرانسیسکو، ایده جالبی برای ساخت ماسک‌های N۹۵ ارائه کرده است. 

ماسک او که «Resting Risk Face» نام دارد، از روی چهره افراد ساخته می‌شود به صورتی که حتی با وجود ماسک روی صورت بتوان کاملا چهره آن‌ها را تشخیص داد.

باسکین معتقد است، استفاده انبوه افراد از ماسک‌های یک شکل و یک رنگ به طوری که چهره آن‌ها دیگر قابل تشخیص نباشد، خسته کننده و ناامید کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از ماسکی که باسکین طراحی کرده باعث می‌شود در میان انبوهی از

ماسک‌های تنفسی و پوششی، در کنار حفاظت از خود در برابر ابتلا به بیماری‌ها و ویروس‌ها چهره افراد را تشخیص دهید.

فناوری هوشمند در یک قفل ۳۴۰ ساله

سازنده این ماسک می‌گوید که با استفاده از این ماسک می‌توانید بدون این که ماسک خود را پایین آورده و در هوای آلوده تنفس کنید، قفل Face ID گوشی خود را باز کنید.

وب سایت این محصول می‌نویسد: «به آسانی در امان باشید و به رسمیت شناخته شوید.»

شاید ایده باسکین یک شوخی به نظر برسد، اما جالب است بدانید که در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نفر در لیست انتظار خرید این محصول قرار دارند.

قیمت این ماسک‌ها ۴۰ دلار است، هرچند که هیچ تاریخ رسمی برای انتشار آن وجود ندارد. باسکین اصرار می‌کند تا زمانی که کمبود ماسک در سراسر جهان به پایان نرسد، قصد تولید آن‌ها را ندارد.

او در حال حاضر قابلیت اطمینان از تشخیص چهره در دستگاه‌ها را آزمایش می‌کند.

کد خبر 485332 برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری)

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تکنولوژی فناوری ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد

ایتنا - ایلان ماسک مالک پلتفرم ایکس با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا مخالف است و آن را ناقض آزادی بیان می داند.
دیروز مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که این اپلیکیشن چینی را وادار می کند از شرکت مالک خود (بایت دنس) جدا یا در بازار آمریکا مسدود شود. مجلس سنا هفته آینده درباره این لایحه رای گیری می کند.

به گزارش ایتنا از مهر، در همین راستا ماسک در پلتفرم ایکس نوشت: تیک تاک نباید در آمریکا ممنوع شود، هرچند چنین ممنوعیتی به نفع پلتفرم ایکس است اما ممنوعیت این پلتفرم مخالف آزادی بیان است.

همچنین ممنوعیت تیک تاک به رییس جمهور آمریکا اختیار می دهد تا اپلیکیشن های دیگری که توسط کشورهای متخاصم کنترل می شوند را تهدیدی برای امنیت ملی قلمداد کند.

دیگر خبرها

  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد