Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بسیج دانشجویی کشور گفت: در فرصت باقی‌مانده افراد را برای رأی دادن ترغیب کنیم و اگر در این مسیر قدم بگذارید و پای‌کار انقلاب ایستادگی کنید شما به وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی عمل نموده‌اید.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدجواد نیک‌روش در کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی استان یزد و در جمع چند هزارنفری سلیمانی‌های دانشجو اظهار کرد: دانشجویان افسران جنگ نرم و میراث شهدای دانشجو هستند که امیدواریم این یادواره تجدید میثاقی باشد برای عزیزانی که مسیر پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را با جان‌فشانی‌ها طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بسیج دانشجویی کشور افزود: در این محفل نورانی به نام شهدا و در ایام چهلم شهید سر افزار اسلام حاج قاسم سلیمانی که سیدالشهدای مقاومت است دقایقی پیرامون مقاومت و شهادت مطالبی را بیان خواهم کرد.

نیک‌روش تصریح کرد: اکنون توجه مردم بیش‌ازپیش به جایگاه شهادت جلب شده است و شهادت حاج قاسم با خلق حماسه باعث درخشانی مسیر مقاومت شد و پس از یک‌عمر مجاهدت و مقاومت، آن روی سکه مقاومت که شهادت است به جامعه نشان داده شد.

وی با اشاره به وظایف دانشجویان امروزی ادامه داد: شهیدان دانشجو در زمان انقلاب عرصه تکلیف را به‌خوبی شناختند و برای حل مسأله ملی که دفاع از مرزها و ارزش‌های اسلامی بود از کلاس درس و دانشگاه گذشتند و به دانشگاه جبهه مهاجرت کردند.

رییس بسیج دانشجویی کشور اذعان کرد: امروز در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که می‌توانیم با تحقق و رسیدن به نظریه انقلاب، با حل مسائل کشور و آشکار نمودن کارآمدی نظام اسلامی، حلاوت انقلاب اسلامی را به دل مردم بنشانیم.

نیک‌روش تصریح کرد: از تکالیف دانشجوی امروز در برابر شهدای دانشجو حفظ ارزش‌هایی است که نظام انقلاب اسلامی را استحکام می‌بخشد و در انتخابات دوم اسفند هرکس با هر سلیقه‌ای که رأی می‌دهد مهم برای همه نفس حضور در پای صندوق رأی و مشارکت حداکثری است.

 وی خواستار شد: مهم‌تر این است که در این فرصت افرادی را برای رأی دادن ترغیب نموده تا بارأی خود انقلاب را یاری کنند و اگر در این مسیر قدم بگذارید و پای‌کار انقلاب ایستادگی کنید شما به وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی عمل نموده‌اید.

رییس بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: با تشییع پرشکوه حاج قاسم که در دنیا مشابه نداشت و به برکت این خون عزیز سرمایه اجتماعی ویژه برای ملت ایران به وجود آمد که حفظ این سرمایه اجتماعی درگرو حضور در پای صندوق رأی است.

نیک‌روش ابراز کرد: شما دانشجویان نقش ویژه‌ای در این مسیر دارید زیرا قشر اثرگذار و پیشرو بر جامعه هستید و فرصت باقی‌مانده، فرصت مهمی است که در آن با گفتمان‌شناسی شاخصه مجلس تراز انقلاب اسلامی را بیان کنید.

وی افزود: افق روشنی در مسیر حق وجود دارد هرچند سختی‌ها نیز هستند؛ اما شما دانشجویان و تخصص شما دانشجویان برای حل مشکلات مردم مصداق مجاهدت و مقاومت است که راه را باز می‌کند.

انتهای پیام/90030/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدجواد نیک روش رییس بسیج دانشجویی کشور انقلاب اسلامی حاج قاسم نیک روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار تقی رضایار در ویژه برنامه اردیبهشت مقاومت و سالروز تأسیس سپاه که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد، با اشاره به این مراسم به مناسبت سالروز تأسیس سپاه، شهادت سردار حجازی، سردار زاهدی و همرزمانش و آیت الله سلیمانی، نقطه مشترک تمامی اینها را تقدیر الهی دانست و اظهار داشت: کشور و مردم ایران اعتقادشان بر این است که یک رسالت جهانی دارند.

وی با بیان اینکه تعداد کشور‌های شیعه در ۵۶ کشور اسلامی در اقلیت است، خاطرنشان کرد:، اما اکنون مردم ایران به‌عنوان یک کشور شیعه جایگاه ممتازی را در بحث اعتقادی تفکر مهدوی و جهانی پیدا کرده و هدف امام راحل از انقلاب نه فقط مباحث عمرانی و رفاهی بلکه بیشتر مبنی بر این بوده که در یک نگاه راهبردی، انقلاب اسلامی یک مشیت راهبردی است که مشخص می‌کند مردم ایران در آخرالزمان در کدام سمت باشند.

این مسئول با اشاره به تألیف کتاب‌های متعدد دانشمندان غربی در حوزه آخرالزمان، چکیده آنها را در رابطه با پایان تاریخ در دنیا و درگیری دو اعتقاد، مکتب و فرهنگ برشمرد که یکی از آنها فرهنگ اسلامی و دیگری فرهنگ لیبرال دموکراسی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه خاستگاه بخش اسلامی کشور ایران است، گفت: دشمن از روز اول با پیروزی انقلاب اسلامی این امر را دریافت و عطف این دیدگاه تحمیل جنگ و تحریم و ترور به کشور ما در طی این چهل و اندی سال است.

سردار رضایار با اذعان بر اینکه امام راحل با این تفکر، بسیج را شکل داده است، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه فتح الفتوح امام راحل پرورش جوانان خداجوی بسیجی بوده است، افزود: پرورش انسان‌ها برای آخر الزمان و تحول عمیق معنوی در نسلی که امام پرورش داده است، جبهه‌ای را در داخل کشور شکل داد که به تهدید‌ها و توطئه‌ها پاسخ داد و توسعه را به ارمغان آورد و در بحث عمق بخشی خارجی نیز، امروز کف خیابان کل دنیا هم‌راستای ما شده است.

وی با بیان اینکه در نبرد پایان تاریخ، یک طرف جبهه مسلمانان است که هسته مرکزی آن شیعیان ایران هستند، تصریح کرد: چشم امید محرومان و مستضعفان جهان به این نقطه و چشم امید از امام راحل به رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشور به تغییر ساختار سپاه پس از جنگ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و تشکیل نیروی قدس اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ شکل دادیم و در طی این چهل و اندی سال نگاه ما به اسلام یک نگاه تمدنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با این نگاه تمدنی به اسلام، جایگاه ما در دنیا به این عظمت رسیده است، گفت: در طوفان الاقصی ظرف چهار ساعت کاری کرده‌ایم که کل کشور‌های عربی در ۷۰ سال چنین نکردند؛ سنگ در دست جوانان فلسطینی به پهباد رسیده است، در ۱۶ رشته استراتژیک دنیا جزو باشگاه‌های دهگانه و پانزده‌گانه هستیم و با وجود مشکل معیشتی، اما در میان بیش از ۲۰۰ کشور دنیا در رتبه هفدهم قرار داریم.

سردار رضایار در رابطه با تکلیف اخرالزمانی و با بیان اینکه قله ما منویات حضرت امام ره و اکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بر اولویت تربیت انسانی تأکید و خاطرنشان کرد: وظیفه ما در بسیج، امت‌سازی برای امام است و ما پیشکسوتان باید به دنبال خواص امت باشیم و وظیفه دولت‌سازی نیز بر عهده بسیج اقشار است.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است