Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشردگی بازی‌ها، رویارویی‌های متوالی با رقبای مستقیم و بازی‌های خارج از خانه متوالی هم روی تیم تاثیر گذاشت ولی موقعیت خوبی داریم. در حال حاضر تمرکز ما روی بازی با سپاهان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

بازی با تیم شارجه را خیلی خوب شروع کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به صحبت‌ها و برنامه‌های بازی که کادر فنی تشریح کرده بود و خواست بچه‌ها فقط برای کسب پیروزی وارد زمین شدیم. همین روحیه و میل به پیروزی باعث شد تا خیلی زود هم به گل برسیم اما متاسفانه روی اشتباه تیم، گل خوردیم و این مساله یک بار دیگر هم اتفاق افتاد.

وی ادامه داد:

در نیمه دوم با تدابیر کادر فنی و تلاش بچه‌ها سعی کردیم به نتیجه مورد نظر خودمان برسیم ولی متاسفانه این امر میسر نشد. در این نیمه موقعیت‌هایی داشتیم ولی شانس بالا نداشتیم و نتوانستیم برای رسیدن به گل از آن‌ها استفاده کنیم.

ترابی خاطر نشان کرد:

چهار بازی دیگر داریم و هنوز هیچ یک از بازی‌های خانگی خودمان را با حضور تماشاگرانمان انجام نداده‌ایم. مسلم است که در لیگ قهرمانان هیچ چیز تمام نشده و پرسپولیس از شانس‌های صعود است. ما دو بازی متوالی خارج از خانه انجام دادیم در حالی که قبل از آن در لیگ برتر هم بازی‌های سنگین خودمان برابر رقبای مستقیم را انجام دادیم. مجموع این موارد یک مقدار خستگی بچه را در بر داشت. این فشردگی در کنار مواجهه با رقبای اصلی نمی‌توانست بی تاثیر باشد ولی موقعیت ما با توجه به جدول، خوب است و باید بتوانیم در تهران با حمایت هواداران خودمان از تیم‌های الدحیل و الشارجه ۶ امتیاز بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد:

در حال حاضر باید خود را آماده حضور مجدد در لیگ برتر کنیم. سومین بازی متوالی که خارج از خانه خواهیم داشت. این مساله شرایط را خیلی سخت می‌کند ولی بچه‌ها مصمم و پرتلاش هستند تا در کنار جبران بازی رفت، موقعیت خود در صدر جدول را برای تکرار قهرمانی حفظ کرده و حتی محکم تر کنند. از امروز تمام تمرکز ما روی این بازی است و کادر فنی هم حتما برنامه خاصی برای این تقابل دارد. در این چند روز سعی می کنیم با تمرکز، تمرین و ریکاوری خوبی برای این بازی داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!

به گزارش "ورزش سه"، در میانه نیمه دوم بازی صنعت نفت و پرسپولیس در شرایطی که بازی در میانه میدان دنبال می‌شد و سرخ‌ها دنبال مدیریت مسابقه بودند نبوغ مهدی ترابی به کمک این تیم آمد تا برد تیمش را پررنگ‌تر کند.

ترابی که بعد از ده دقیقه ابتدایی مثل تیمش افت کرده بود در لحظه درست با یک پاس کوتاه بیرون پا باعث شد تا آل‌کثیر در موقعیتی عالی برای گلزنی فرصت شوت پیدا کند که البته او از این فرصت به راحتی استفاده کرد و نتیجه بازی را دو برصفر تغییر داد.

ویدئو: 330349

این پنجمین پاس گل مهدی ترابی در این فصل لیگ برتر بود تا او همراه با امید عالیشاه در جدول پاسورها به عدد پنج برسد.

جالب اینکه در بازی‌های قبلی پرسپولیس بعضا انتقادهایی از اوسمار می‌شد که ترابی و عالیشاه خیلی زود تعویض می‌شوند و با بیرون رفتن این بازیکنان تاثیرگذار ریتم تهاجمی پرسپولیس خراب می‌شود اما این‌بار ترابی در زمین ماند و در شرایطی که به نظر می‌رسید سرخ‌ها به برد میلیمتری و اقتصادی خود راضی‌اند با یک پاس هنرمندانه باعث شد تا تیمش به گل دوم دست یابد.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم