Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:13:45 GMT

آموزش محافظان شعبه‌های اخذ رای در تکاب

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۲۷۴۱

آموزش محافظان شعبه‌های اخذ رای در تکاب

فرماندار تکاب روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار این کارگاه آموزشی گفت: اقدام لازم برای استقرار نیروهای نظامی و انتظامی به‌عنوان محافظان صندوق در شعبه‌های اخذ آرا شهری و روستایی این شهرستان انجام شده‌است.
محمود زمانی افزود: این نیروها شامل ماموران انتظامی، بسیج و سپاه با آمادگی و شناخت کامل، تامین امنیت و آرامش شعبه‌های اخذ رای در انتخابات پیش‌رو را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: حفظ نظم، امنیت و آرامش شعبه‌های اخذ رای در روز انتخابات از عوامل مهم و تاثیرگذار در افزایش مشارکت و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای به شمار می‌رود.
زمانی با اشاره به اینکه جلوگیری از وقوع جرم نیز از مهمترین وظایف نیروهای محافظ شعبه‌های اخذ رای در روز انتخابات است، ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی امانت‌دار مردم در روز رای‌گیری هستند و باید در کنار سایر اعضای شعبه از صندوق رای محافظت و صیانت کنند.
وی با اشاره به برفی‌بودن محورهای روستایی تکاب اضافه کرد: محافظان صندوق‌ها به همراه سایر اعضای شعبه‌های اخذ آرا از عصر فردا، پنجشنبه به روستاهای دورافتاده و سخت‌گذر منطقه اعزام خواهند شد.
فرمانده انتظامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب نیز در این جلسه به بیان نکات و مسائل آموزشی و ضروری به محافظان صندوق ها پرداختند.

انتخابات مجلس یازدهم در ۶۹ شعبه اخذ رای از جمله ۲۸ شعبه شهری و ۴۱ شعبه روستایی در تکاب برگزار می‌شود که از این تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه اخذ رای نیز به‌صورت سیار خواهد بود.
۷۹۵ نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان اعضای شعبه‌های اخذ رای در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان مشارکت خواهند کرد.
تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان بوده و در این دوره از انتخابات به عنوان حوزه فرعی همراه با شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی امنیت و آرامش انتخابات شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شعبه های اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی در محل مصلی بقیة الله الاعظم (عج) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : توجه به محیط زیست و جمع آوری زباله های رها شده در طبیعت در سلامت جامعه تأثیر فراوانی دارد.

وی گفت : پرداخت عوارض آلاینده های موجود در منطقه حق قانونی آن مناطق بوده و باید در حفظ و حراست از محیط زیست توجهی وافر صورت گیرد.

امام جمعه تکاب افزود : معادن موجود در منطقه تکاب با وجود دخیل بودن در امر آلایندگی محیط زیست جزو آلاینده ها محسوب نشده و در این میان حق قانونی مردم در تحمل زیانهای حاصل از آلایش معادن تضییع شده و باغها و مزارعشان طعمه آلودگی معادن می شود.

حجت الاسلام کوهی گفت : دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و سپاه در کشور ما بازوی توانمند نظام و تکیه گاه مطمئن برای مردم است.

وی گفت : آفرین بر سپاه پاسداران که با پاسخ قاطع خود سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زد و دل مردم ایران و آزادیخواهان دنیا را شاد کرد

وی گفت : قدرت پاسخ موشکی و پهبادی ایران رژیم غاصب صهیونیستی را چنان مبهوت ساخته که از اعلام میزان خسارات وارده حرفی نمی زند و بعضا کتمان هم می کند.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به محیط زیست
  • راهپیمایی مردم تکاب در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود