Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@23:18:00 GMT

مشروح 20، چهارشنبه 30 اسفند 98

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۲۷۴۸

تاکید رئیس جمهور بر حضور همه پای صندوق های رای در روز جمعه 2 اسفند، دعوت مراجع عظام تقلید از ملت شریف ایران برای حضور پرشور در انتخابات و گشایش ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات از عناوین مهم این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهوردر نشست هیئت دولت گفت: مردم ایران با حضور همیشگی خود در صحنه بار‌ها دشمنان رو مأیوس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور ملت در انتخابات جمعه با هر سلیقه و دیدگاهی، حماسه ۲۲ بهمن، دوم اسفند هم تکرار شدنی است.

دعوت مراجع عظام تقلید به حضور پرشور در انتخابات مراجع عظام تقلید هم از ملت شریف ایران برای حضوری پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت کردند.

مجلس خبرگان رهبری هم با صدور پیامی مردم شریف ایران اسلامی رو به حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت کرد.

******

گشایش ستاد مرکزی انتخابات
ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات با حضور قائم مقام و تعدادی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان گشایش یافت. در این مراسم آخرین هماهنگی‌ها با دفتر نظارت بر انتخابات در استان‌ها برای نظارت دقیق بر انتخابات صورت گرفت. فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها ساعت ۸ صبح فردا به پایان می‌رسد.
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: ادارات این سازمان پنجشنبه و جمعه هم برای پاسخگویی و تحویل شناسنامه‌های تعویضی و مفقودی متقاضیانی که از قبل درخواست داده اند، فعالند.
--
 نگاهی به آرایش سیاسی موجود در انتخابات مجلس یازدهم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نمایندگان نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای حضور در شعب اخذ رأی تا آخر وقت امروز فرصت دارن نام نویسی کنند. سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون نامزد‌های انتخابات، بیش از ۴۵ هزار نماینده رو معرفی کردند که بیش از هزار و ۵۰ نفر اون‌ها در سامانه ثبت‌نام کردند.   آقای کدخدایی اضافه کرد: فقط برای کسانی کارت حضور در پای صندوق رأی صادر می‌شه که در سامانه ثبت‌نام کرده باشند. سخنگوی شورای نگهبان این را هم گفت که برای شرکت در انتخابات علاوه بر شناسنامه، همراه داشتن شماره ملی ضروری است.
*****

انتخاباتی رقابتی با حضور همه جریان‌ها و احزاب سیاسی و لیست‌های مختلف بازار تبلیغات نامزد‌ها حسابی گرم است و مردم در حال بررسی گزینه‌های پیش رو. نامزد‌ها یا لیست مورد نظرتان را انتخاب کردید؟ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رک و راست و بی رودربایسی حرف حسابی که امروز مردم در برابر دوربین شبکه خبر با نمایندگان آینده خانه ملت زدند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

معاون اول رئیس جمهور و رئیس رسانه ملی از ملت شریف ایران برای حضور در انتخابات دوم اسفند دعوت کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*****
با آماده شدن مردم و نهاد‌ها برای برگزاری پرشکوه انتخابات، اهالی رسانه ملی هم برای حضور در این حماسه ملی، پوشش خبری انتخابات را تمرین کردند. صدا و سیما قراره روز انتخابات از ۱۸ نقطه در استان تهران به صورت زنده با مخاطبان ارتباط بگیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
******************
هیئت دولت لایحه اصلاح قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه‌ها را تصویب کرد.   در حاشیه نشست هیئت دولت هم با حضور رئیس جمهور در حیاط پاستور از ۴ خودروی جدید و بهینه‌سازی شده داخلی رونمایی شد.

*****

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 20 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پرشور در انتخابات بر انتخابات شریف ایران دوم اسفند برای حضور نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو

دریافت 7 MB دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از حضور رئیسی در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا ببینید.

کد خبر 846858 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود