Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرغم کاهش فروش جهانی بسیار کم، شرکت مرسدس بنز با افتخار نتایج و صورت‌های مالی سال ۲۰۱۹ خود را با منابع خبری به اشتراک گذاشت. هدف این کارخانه خودروسازی آلمانی آن است که در راه خود با ثبات و رو به پیشرفت حرکت کند. گفتنای است این شرکت قصد دارد تا چند خودروی جدید در سال جاری به جهان عرضه کند، در بین این خودرو‌ها مدل جدید Mercedes Benz S Class و یک مدل طرح مفهومی تمام الکتریکی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این که نتایج منتشر شده توسط شرکت بنز آن چنان پرشور و هیجان نبود، اما اعلام خبر ساخت خودروی جدید و پرچمدار توسط این شرکت توجه حضار را به خود جلب کرد. به گفته این شرکت خودروی پرچمدار نسل جدید قرار است تا پایان سال جاری به سراسر دنیا عرضه شود.

احتمال عرضه شاسی‌بلند کامپکت

تا به حال تصاویر و فیلم‌های زیادی از خودرو‌های جدید بنز توسط عکاسان جاسوس منتشر شده است و بر طبق روند پیش آمده انتظار می‌رود خودروی جدید شرمت مرسدس بنز در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. احتمال می‌رود زمان معرفی و عرضه این اتومبیل در نمایشگاه خودرو پاریس، پاییز امسال، باشد. این شرکت آلمانی همچنین قرار است اولین خودروی کامپکت تمام الکتریک شاسی‌بلند خود را در تاریخ احتمالی ذکر شده به جهان معرفی کند.

انتظار می‌رود که این اتومبیل جدید تمام الکتریک با ظاهری آشنا معرفی خواهد شد که تغییراتی با الهام از دو الی سه محصول دیگر ساخته شده است. همچنین این احتمال وجود دارد که فروش این خودرو از اواخر سال جاری آغاز شود. گفتنی است که این خودرو‌ها اقدام جدید شرکت در جهت رشد و توسعه الکتریک سازی خودرو‌ها در نظر گرفته شده است. به گفته شرکت مرسدس بنز در این مسیر چندین نمونه خودروی پلاگین هیبریدی دیگر هم وجود دارد که با فناوری ۴۸ وات مجهز شده‌اند. همچنین مرسدس بنز در نظر دارد تا فروش خودرو‌های پلاگین هیبریدی خود را افزایش دهد و درآمد آن را صرف ساخت باتری‌های الکتریکی قدرتمندتر کند. این شرکت در حال حاضر مشغول کار بر روی خودروی تمام الکتریک مدل S Class است.

بیشتر بخوانید: کوچک‌ترین طراحی مفهومی کراس‌اوور کیا معرفی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مرسدس بنز خودروسازی خارجی خودروسازان خارجی تمام الکتریک مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودروی تسلا مدل 3 – 2024 دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم کنترل بین خطوط است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت تسلا میزان قدرت و گشتاور خودروی تسلا مدل ۳ – ۲۰۲۴ را هنوز اعلام نکرده است، اما ادعا می‌کند که شتاب این خودرو در عرض ۶.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۷۲۰ و ۱۹۳۳ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۴۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۸۷۵ میلی‌متر است.

خودروی تسلا مدل ۳ – ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم کنترل بین خطوط است، از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های مه‌‎شکن یکپارچه، نمایشگر ۱۵.۴ اینچی، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به ۹ بلندگو، دو شارژر گوشی هوشمند ۶۵ واتی و سقف شیشه‌ای پانوراما اشاره کرد.

خودروی تسلا مدل ۳ – ۲۰۲۴ در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز وارد بازار می‌‎‏‎شود.

کد خبر 745007

دیگر خبرها

  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شدند
  • زالوی طبی عرضه شده در داروخانه مورد تایید است
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟