Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@11:32:38 GMT

خروج قطار از ریل در مسیر اهواز - خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۲۸۶۸

به گزارش ایلنا، این حادثه ساعت ۱۸:۳۰ در مسیر اهواز- خرمشهر رخ داد که قطار از خط آهن ایستگاه اهواز خارج شد که نیروهای امداد بلافاصله به محل اعزام و خوشبختانه این حادثه خسارتی در پی نداشت.

این قطار بعد از یک ساعت به سمت خرمشهر حرکت کرد.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خروج قطار از ریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است

مصطفی نصیری ورگ مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در بازه فعالیت نوروزی قطار‌های مسافربری از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه جاری روزانه برای مسافرت ریلی ۳۷ هزار مسافر در قالب ۷۷ رام قطارمسافربری از ۲۷ شهر و مرکز استان در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد برنامه ریزی شده است.

او افزود: این در حالی است که در ماه‌های گذشته و طبق روال عادی، روزانه به طور میانگین ۳۴ هزار مسافر از طریق ۷۳ رام قطار مسافربری در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد جا به جا می‌شدند.

مدیر کل راه آهن خراسان ادامه داد: دربازه فعالیت قطار‌های نوروزی تاکنون هیچ قطاری لغو نشده و حرکت قطار‌ها از مبدا مشهد با تاخیر همراه نبوده است.

نصیری بیان کرد: مسافران و زائرانی که به ایستگاه راه آهن مشهد می‌آیند حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت هم نام به همراه داشته باشند.

او تصریح کرد: از آنجایی که در روز‌های جاری ترافیک در خیابان‌های محدوده ایستگاه راه آهن مشهد سنگین است مسافران برای رسیدن به موقع به قطار باید معطلی در ترافیک این منطقه را در زمان رسیدن به این ایستگاه در نظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از فردا
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر
  • قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است
  • ۴ فوتی و مصدوم بر اثر انفجار گاز در خرمشهر
  • برقراری مجدد پرواز اصفهان – رشت – اصفهان از نیمه فروردین
  • یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر
  • برقراری مجدد پرواز در مسیر‌های اصفهان – رشت – اصفهان از ۱۵ فروردین
  • پروازهای رشت از فرودگاه اصفهان از سر گرفته شد