Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@20:41:22 GMT

تبلیغات انتخاباتی از فردا پنجشنبه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۲۹۱۱

تبلیغات انتخاباتی از فردا پنجشنبه ممنوع است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه هر گونه تبلیغات انتخاباتی از فردا ممنوع است، گفت: مجریان برگزاری انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند.

به گزارش مهر، محمدصادق بصیری عصر چهارشنبه در همایش عوامل اجرایی انتخابات شهر کرمان در یازدهمین مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کاری که بر عهده گرفتیم فی سبیل الله است که دو برد دارد اول رضای خدا و دومین نتیجه‌اش رضایت بندگان خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم در شانزدهم بهمن سال جاری به صراحت از نسبت میان انتخابات و امنیت مردم سخن گفتند و فرمودند حضور پرشور و با شکوه مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: هرکس ایران عزیز و امنیت ایران و وطن را دوست دارد و در پی حل مشکل است باید در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

بصیری تصریح کرد: بدانیم انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و دارای جنبه‌های مهم از جمله پیوند اسلامیت و نظام است.

وی با این که ضامن امنیت انتخابات و تقویت کننده آن همبستگی و وحدت ملی است، افزود: حضور حداکثری در انتخابات باعث کمرنگ کردن تهدیدات دشمنان قسم خورده ما و ایجاد قدرت برای جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان یادآور شد: در مجموع ۱۰ نماینده در ۹ حوزه انتخابیه با رأی مردم استان کرمان وارد مجلس خواهند شد.

وی با اشاره به این که ز گفت: نظم و امنیت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است همچنین شایسته سالاری و شایسته گزینی، بهره‌گیری از فعالیت جدید، ثبات نسبی انتخابات، پاسداری از سلامت انتخابات را نیز باید رعایت کرد.

بصیری با اشاره به اینکه هر گونه تبلیغات انتخاباتی از فردا ممنوع است، افزود: مراقبت و نظارت دقیقی بر آمادگی شعب اخذ رأی باید اعمال شود. تمامی اعضای شعب اخذ رأی قبل از ساعت ۷ صبح جمعه در محل شعبه حاضر باشند قبل از هر چیزی آثار تبلیغاتی را پاک کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002zuJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تبلیغات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه این شهر برگزار می شود.
 
به همین مناسبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه ای، از راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه، از مسجد جامع( مصلای نماز جمعه)، تا میدان آزادی کرمانشاه، خبر داد و اعلام کرد:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
«....وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی»
 
به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر(غزه قهرمان) و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی، بویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری، پس از اقامه نماز فردا جمعه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت نموده است، در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری با شکوه و حماسی داشته باشند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد