Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله سی ام از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر دهلی‌نو کشور هندوستان برگزار شد.

پویا ناصر پور در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم با نتیجه ۸ بر صفر از سد جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

امین کاویانی نژاد در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم با نتیجه ۸ بر صفر ابراگیم ماگمدوف از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزا زاده در دیدار فینال با نتیجه ۹ بر صفر مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۴ بر ۳ آدیوس سلطانگالی دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی در بازی رده‌بندی تسوچیکا شیمویامادا از ژاپن را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در پایان این مسابقات تیم ملی کشورمان با هدایت لقمان رضایی، سیامک قیطاسی و حبیب الله اخلاقی مربیان خوزستانی خود مقتدرانه به مقام ارزشمند قهرمانی آسیا رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ژاپن کره جنوبی کشتی فرنگی مدال طلا وزن انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدال برنز دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است:کسب مدال‌های ارزشمند شما در رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا که موجب قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان شد، باری دیگر موجب شور و شعف در بین مردمان عزیز و ورزش دوست خوزستان شد.

وی افزود: این افتخار آفرینی‌ها باری دیگر مهر تاییدی بر رشادت هاو استعداد جوانان این خطه زد، و از تلاش های، هیات کشتی استان و تمامی مربیانی که زحمت پرورش، حمایت و هدایت شما را برعهده دارند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

استاندار خوزستان در پایان این پیام گفت: امیدوارم با تلاش و زحمات خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات پیش روی از جمله رقابت‌های مهم المپیک باشم.

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان