Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خارج از انتظارات بوده است. یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس شروع بسیار خوبی داشت و برابر تراکتور و صنعت نفت آبادان که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بودند به ۶ امتیاز ارزشمند دست یافت.

آغاز افت پرسپولیس

در دربی ۹۱ پرسپولیس برخلاف انتظار بازی بهتری نسبت به استقلال انجام نداد و نهایتاً با گل لحظات پایانی بشار رسن به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا ضعیف‌تر از حد انتظار بود. آن‌ها در مصاف با الدحیل قطر در شرایطی ۲ بر صفر مغلوب شدند که حداقل موقعیت ممکن را روی دروازه حریف ایجاد کردند و چندین فرصت گلزنی دیگر نیز برای الدحیل ایجاد شد که خوشبختانه وارد دروازه نماینده ایران نشد.

بازی ضعیف مقابل شارجه

شب گذشته پرسپولیس به مصاف شارجه رفت و در ابتدا برتری محسوسی نسبت به این حریف داشت. مطابق انتظار شاگردان گل‌محمدی با گل علی علیپور پیش افتادند؛ اما افت فاحش سازمان دفاعی سرخ‌ها که برابر استقلال و الدحیل هم مشخص بود باعث شد تا گل تساوی نماینده امارات به‌سادگی وارد دروازه بیرانوند شود. دو دقیقه بعد بار دیگر علیپور شادی را به اردوی پرسپولیس بازگرداند، اما قبل از اتمام نیمه اول بازیکنان شارجه روی اشتباه خط دفاعی سرخ‌پوشان و بیرانوند به‌راحتی بازی را به تساوی کشاندند. در نیمه دوم هم پرسپولیس هرگاه اراده می‌کرد صاحب موقعیت می‌شد، اما نمی‌توانست گلی وارد دروازه شارجه کند و البته اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس موقعیت‌های خوب دیگری را نصیب حریف اماراتی کرد که بازیکنان این تیم قادر نبودند گل دیگری را بزنند.

بدون تردید پرسپولیس گروه بهتری نسبت به شارجه بود و دو امتیاز حساس را به‌راحتی از دست داد. نمایش پرسپولیس در سه بازی اخیر ضعیف‌تر از حد انتظار بوده است و در این موضوع تمامی اعضای گروه مقصر هستند. یحیی گل‌محمدی مربی باشخصیت، خوش‌فکر و صاحب سبکی در فوتبال ایران به حساب می‌آید؛ اما باید بپذیریم که تیمش بازی به بازی افت کرده است. نمایش سرخ‌پوشان مقبول نیست و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد.

۳ فینال در مقابل پرسپولیس

پرسپولیس سه دیدار مهم باید انجام دهد که هر کدام حکم فینالی جداگانه را خواهند داشت. سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر در اصفهان منتظر تکرار پیروزی دور رفت است. شهر خودرو هم که در دیدار رفت موفق شد از سد پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی بگذرد این بار برای قبول شکست به تهران نمی‌آید و بازی هفته بیست و یکم سرخ‌پوشان دشوارتر از حد انتظار است. سومین فینال پرسپولیس مصاف با التعاون عربستان است. نماینده سعودی شارجه و الدحیل را مغلوب کرده و در صدر جدول گروه C ایستاده است. شرایط این حریف بهتر از دیگر رقبای پرسپولیس بوده که حاصل دیدار با آن‌ها یک امتیاز بوده است.

فاصله بیرانوند با روز‌های اوج

علیرضا بیرانوند به شکل عجیبی نمایش درخشان گذشته را ارائه نمی‌کند. او که دروازه‌بان اول تیم ملی ایران به شمار می‌رود در ۳ بازی اخیر ۶ گل خورده است. انتقادی که در فضای مجازی به بیرانوند می‌شود این است که او پس از توافق نهایی با آنتورپ بلژیک با دل‌وجان برای سرخ‌پوشان بازی نمی‌کند. بیرانوند زمانی برای آنکه مدافعانش را تحریک و برانگیخته کند، در توپ‌هایی که دفع یا مهار می‌کرد بر سر آن‌ها فریاد می‌زد تا اجازه خلق حمله به حریفان داده نشود؛ اما روی گل‌هایی که وارد دروازه‌اش می‌شود، اعتراضی به مدافعان نمی‌کند و این موضوع گویای آن است که او همچون گذشته انگیزه ندارد تا از دروازه تیمش دفاع کند.

آشفتگی سازمان دفاعی سرخ‌پوشان

سید جلال حسینی که خط دفاعی پرسپولیس را به‌خوبی هدایت می‌کرد، باصلابت گذشته بازی نمی‌کند و در دیدار با شارجه هم به خاطر مصدومیت بین دو نیمه تعویض شد و جالب اینکه در غیاب او سرخ‌پوشان همانند نیمه اول گل نخوردند. دیگر مدافعان پرسپولیس هم نمایش جالبی ارائه نکردند و دچار اشتباهاتی می‌شدند که نشان از آشفتگی آن‌ها در انجام امور محوله داشت. خط دفاعی که در ۵ بازی آخر حضور گابریل کالدرون در لیگ برتر تنها یک گل خورد.

ترابی دیگر گره‌گشایی نمی‌کند

وحید امیری با روز‌های اوجش فاصله گرفته و مهدی ترابی که گره‌های گلزنی پرسپولیس را برابر حریفان باز می‌کرد و قلب تپنده این تیم در خطوط میانی و حمله بود ابهت گذشته را درون زمین ندارد. بشار رسن که هر بار بازی کرده حرکت تیمی پرسپولیس را زیبا و دلچسب کرده روی نیمکت می‌نشیند و به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین می‌شود، زمانی که بازیکنان داخل زمین نمی‌توانند سرنوشت مسابقه را تغیر دهند و تیم به بن‌بست تاکتیکی رسیده است.

خطرات پیش روی سرخ‌ها

پرسپولیس در دیدار با حریف متوسطی، چون شارجه امارات برنده نشد و البته که اگر بدشانس بود شاید در این دیدار هم بازنده از زمین خارج می‌شد. روند حرکتی پرسپولیس نگران‌کننده است و یحیی گل‌محمدی که بار‌ها هنر مربیگری‌اش به داد تیم‌هایش رسیده باید فکری به حال تیمش کند تا شاهد هدر رفتن امتیازات حساس پیش رو نباشد. ناکامی مقابل سپاهان، شهر خودرو و التعاون می‌تواند پرسپولیس را از حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بسیار دور کند و جایگاهش را در صدر جدول لیگ برتر به خطر بیندازد.

منبع:آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس آسیا لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی وارد دروازه سرخ پوشان خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار

لیگ برتر به روز‌های هیجانی و فوق‌العاده حساس خود رسیده و احتمالا در پایان فصل جام به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رسید. لیگ برتر در اوج حساسیت است ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

بعضی از تیم‌ها فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کردند و مشغول برنامه‌ریزی برای تیم بستن هستند. حتی چند تیم لیگ برتری مذاکره مخفیانه‌ای با برخی ستاره‌های لیگ برتری انجام دادند تا بلافاصله بعد از اتمام لیگ، وارد مذاکره نهایی و عقد قرارداد با ستاره‌های مدنظر خود شوند. یکی از تیم‌هایی که طبیعتا در نقل و انتقالات به شدت مورد توجه است، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است. این تیم هم ملی‌پوشان زیادی دارد و هم ستاره‌هایی در ترکیب خود دارد که هر کدام می‌توانند در تیم‌های دیگر ستاره باشند.

طی روز‌های اخیر بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس به شدت مطرح شده و حتی واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس را هم به همراه داشته است. پرسپولیسی‌ها تا این لحظه اقدامی برای تمدید قرارداد با ستاره‌های خود انجام ندادند و وضعیت چند ستاره مطرح این تیم برای سال آینده هنوز مشخص نیست. بیشتراز ۱۰ بازیکن پرسپولیس بعد از اتمام بازی‌های این فصل بازیکن آزاد خواهند شد و همان‌طور که قبلا هم نوشتیم، باشگاه پرسپولیس کار سختی برای نگه داشتن این ستاره‌ها خواهد داشت.

چه بخواهیم و چه نخواهیم، در نقل و انتقالات پول حرف اول و آخر را می‌زند و یک بازیکن باکیفیت هرچقدر هم به پرسپولیس یا استقلال علاقه داشته باشد، به طور حتم اولویتش پول خواهد بود و وقتی با پیشنهادی چشمگیر از سایر تیم‌ها مواجه می‌شود، دچار وسوسه خواهد شد و قطعا به آن پیشنهاد فکر خواهد کرد.

در روز‌های گذشته اتفاقات عجیبی پیرامون پرسپولیس و در خصوص چند ستاره این تیم رخ داده است. یکی از تیم‌های پولدار لیگ برتری به طور همزمان روی چند ستاره پرسپولیس دست گذاشته و از تعلل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این نفرات می‌خواهد نهایت استفاده را بکند. این تیم پولدار لیگ برتری ۴ ستاره فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس را با هم می‌خواهد و در این راه پول زیادی را هم خرج خواهد کرد.

پیشنهاد اولیه به این بازیکنان آن‌قدر زیاد و وسوسه‌انگیز بود که مورد توجه این ستاره‌ها هم قرار گرفت. باشگاه مورد نظر می‌خواهد تیمی رویایی برای فصل آینده ببنند و تنها به قهرمانی در فصل بعد فکر می‌کند. در این راه این تیم اصلا محدودیت مالی ندارد و در اولین گام می‌خواهد به بهترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران که قهرمانی‌های زیادی را کسب کرده، شبیخون بزند.

شنیده‌های ما در این زمینه نشان می‌دهد که فقط در یک مورد این تیم به یکی از ستاره‌های پرسپولیس که تاثیر زیادی هم در قهرمانی‌های سال‌های اخیر این تیم داشته، پیشنهادی ۴۵ میلیاردی برای یک فصل داده که واقعا وسوسه‌برانگیز است.

بازیکنان پرسپولیس طلب زیادی از این فصل و حتی سال قبل دارند و تا طلبشان را نگیرند حاضر نیستند برای تمدید قرارداد مذاکره کنند. مدیران پرسپولیس هم که این روز‌ها بیشتر درگیر واگذاری این باشگاه و گرفتن مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، با هیچ‌کدام از ستاره‌های خود برای تمدید قرارداد مذاکره نکردند. با توجه به پیشنهاد وسوسه‌انگیز آن تیم متمول، حالا کار مدیران پرسپولیس برای نکه داشتن این ستاره‌ها از قبل هم سخت‌تر شده است.

به طور حتم با توجه بودجه محدود پرسپولیس برای نقل و انتقالات، این باشگاه توانایی پرداخت چنین ارقام وحشتناکی را به ستاره‌های خود ندارد و از همین رو راضی کردن این ستاره‌های تاثیرگذار برای تمدید قرارداد بسیار سخت خواهد بود.

گفتنی است از بین ۴ بازیکنی که مورد توجه تیم پولدار لیگ برتری قرار گرفتند، ۳ نفر در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد و نفر چهارم برای سال آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد. با توجه به برداشته شدن قانون بند فسخ قرارداد، این بازیکن به این راحتی نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود و برای ترک تیمش حتما باید رضایت مدیران باشگاه را جلب کند. اتفاقی که با توجه تاثیرگذاری زیاد این بازیکن در ترکیب پرسپولیس بعید است رخ دهد و ستاره مدنظر ما کار فوق‌العاده سختی برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • پرسپولیس - اوسمار؛ یک آینده نامعلوم
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است
  • قاری نوجوان ایرانی به دعوت حسن عبدالکریم به تمرین پرسپولیس می‌رود