Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نتایج پایش فضای کسب‌وکارنباید صرفاً محدود به اعلام رتبه استان‌ها باشد، بلکه باید منجر به بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای شاخص‌های آن شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی جهانگیری در جلسه کارگروه پایش فضای کسب‌وکار استان که با حضور مدیر مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تشکیل شد، با اشاره به پایش فضای کسب‌وکار استان‌ها توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اظهار داشت: نتایج این پایش نباید صرفاً محدود به اعلام رتبه استان‌ها باشد، بلکه باید منجر به بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای شاخص‌های آن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برخی از فعالان بخش خصوصی، نتایج پایش فضای کسب‌وکار را صحیح نمی‌دانند که نشان می‌دهد شاخص‌های مورد ارزیابی در این پایش باید دقیق‌تر و واقعی‌تر باشد.

وی با تأکید بر اینکه شاخص‌ها و نکات کلیدی این پایش به استان‌ها اعلام شود، افزود: این پایش باید منجر به بهبود فضای کسب‌وکار شود و بر این اساس انتظار داریم به همراه نتایج این پایش، توصیه‌های سیاستی و اجرایی نیز به استان‌ها اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های استان‌ها در پایش فضای کسب‌وکار را ضروری دانست و تأکید کرد: ظرفیت علمی و پژوهشی اتاق ایران باید در راستای بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای شاخص‌های اقتصادی استفاده شود و استان آذربایجان شرقی آماده همکاری با این نهاد است.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش خصوصی آذربایجان شرقی پایش جهانگیری کسب و کار علی جهانگیری تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی بهبود فضای کسب وکار پایش فضای کسب وکار استان ها شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری شدن ثبت الکترونیکی مجوز‌های کسب وکار درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی یا شناسه یکتا نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی فاقدمجوز محسوب شده و خدمات دریافت نخواهد کرد.
رضایی افزود: فعالان اقتصادی باید به نشانی اینترنتی سایت درگاه ملی مجوز‌ها یعنی mojavez.ir مراجعه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • اجباری شدن ثبت الکترونیکی مجوز‌های کسب وکار درسیستان و بلوچستان
  • بررسی راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی
  • راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد
  • راهکار‌های رفع چالش‌های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد