Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:57:23 GMT

وزیر کشور: برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۲۹۸۸

وزیر کشور: برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در گفتگو با رادیو معارف درخصوص آخرین آمادگی‌های وزارت کشور برای برگزاری انتخابات دوم اسفند اظهار کرد: انتخابات امر بسیار مهم و یکی از برکات انقلاب اسلامی است که به یمن و برکت امام و شهدا نصیب ایران شده است. انتخابات، تجلی مشارکت مردم در سرنوشت کشور و خودشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از اردیبهشت ماه با تاسیس ستاد انتخابات کشور، برنامه‌ها را برای انتخابات پیگیری کردیم چرا که اقدامات زیادی باید انجام شود تا در نهایت مردم در روز انتخابات که جمعه این هفته خواهد بود، سر صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

رحمانی فضلی یادآور شد: چندین دستگاه به وزارت کشور در امر انتخابات کمک می‌کنند از جمله صداوسیما، ثبت احوال، شورای نگهبان و هیات‌های نظارت که تعامل بسیار خوبی داریم.

وزبر کشور خاطرنشان کرد: انتخابات در قریب به ۵۵ هزار شعبه اخذ رأی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود و در مجموع بیش از یک میلیون نفر در روند برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: بر اساس مجموعه اقدامات انجام شده و با توکل بر خداوند، برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم.

وزیر کشور ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: با توجه به تأکیدات رهبری معظم و رییس جمهور محترم، کم هزینه‌ترین و پر منفعت‌ترین اقدام مردم برای استقامت و مقاومت در برابر اقدامات دشمنان حضور در انتخابات است و هر بار که مردم در انتخابات حضور پرشور داشتند، برنامه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

وزیر کشور در پایان ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم در انتخابات روز جمعه، دل رهبری و ملت شاد شود و پاسخ قاطعانه‌ای به دشمنان ایران داده شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وزیر کشور برگزاری انتخابات ستاد انتخابات کشور قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود