Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@06:27:31 GMT

۹۶ شعبه اخذ رأی در رامیان پیش بینی شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۰۲۷

۹۶ شعبه اخذ رأی در رامیان پیش بینی شده است

عزیزی گفت: ۹۶ شعبه اخذ رأی در حوزه رامیان پیش بینی شده است.

«جواد عزیزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: 96 شعبه اخذ رأی در دو بخش مرکزی و فندرسک شهرستان رامیان پیش بینی شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات شهرستان رامیان ادامه داد: 22 کاندیدا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در رامیان ثبت نام کردند و دو نفر نیز از استان های تهران و قم به آمار داوطلبان اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: از 22 داوطلبی که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در رامیان ثبت نام کردند 10 نفر انصراف دادند و 12 نفر در حال رقابت هستند.

 

عزیزی با بیان اینکه همچنان احتمال انصراف داوطلبان مجلس شورای اسلامی در شهرستان رامیان وجود دارد، بیان کرد: خوشبختانه هیچ تخلف انتخاباتی در شهرستان رامیان گزارش نشده است.

 

دبیر ستاد انتخابات شهرستان رامیان با بیان اینکه آموزش های لازم ویژه عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت برگزار شده است، یادآور شد: شهرستان رامیان آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

 

وی ابراز داشت: بیش از یک هزار و 700 نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات در شهرستان رامیان مشارکت می کنند.

 

گفتنی است، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار می شود و داوطلبان انتخاباتی برای تصاحب هفت کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

یک میلیون و 343 هزار نفر گلستانی برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط هستند که بیش از 71 هزار نفر از آنها را رأی اولی ها تشکیل می دهند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: جواد عزیزی شعب اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان رامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد